یک‌شنبه 8 مهر 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه خبر آنلاین

عبدالناصر همتی به نتایج نهایی شمارش آرا در دور اول انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم واکنش نشان داد.

وب‌گاه الف

رئیس ستاد انتخاباتی علیرضا زاکانی، کاندیدای مستعفی انتخابات ریاست جمهوری از حمایت وی از سعید جلیلی در دور دوم انتخابات خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون فناوری بانک مرکزی گفت: چک کاغذی تا سه سال آینده حذف و با چک الکترونیکی جایگزین می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

/ سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور توضیحاتی درمورد آخرین تحولات این باشگاه پس از جلسه شب گذشته محمدرضا زنوزی با هواداران ارائه کرد. / سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور توضیحاتی درمورد آخرین تحولات این باشگاه پس از جلسه شب گذشته محمدرضا زنوزی با هواداران ارائه کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ سعید مظفری‌زاده درمورد نشست شب گذشته محمدرضا زنوزی، مالک تراکتور با هواداران این تیم، اظهار داشت: برخی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقامات موسسات بهداشت بین‌المللی ناظر بر شیوع بیماری «ام‌پاکس» (که پیش‌تر با نام آبله میمونی شناخته می‌شد) می‌گویند سویه جدیدی از ویروس عامل این بیماری که به سرعت در امتداد مرز شرقی جمهوری دموکراتیک کنگو گسترش می‌یابد، باعث «نگرانی شدید» شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خراسان شمالی _ خبرنگار دنیای اقتصاد _ رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی: میزان مشارکت در استان نسبت به میانگین کشوری بالاتر است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محمدباقر قالیباف در پیامی تاکید کرد: راه هنوز پایان نیافته است؛ همه باید تلاش کنیم تا نامزد جبهه انقلاب آقای دکتر جلیلی به‌عنوان رئیس دولت چهاردهم انتخاب شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معامله گران بازار ارز در انتظار نتیجه نهایی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری هستند و معتقدند بازار در مقابل این رویداد سیاسی، سه سناریوی مهم را پیش روی خود دارد. قیمت دلار در ساعات سرنوشت سازی بسر می برد معامله گران بازار ارز در انتظار نتیجه نهایی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری هستند و معتقدند بازار در مقابل این رویداد سیاسی، سه سناریوی مهم را پیش روی خود دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقامات موسسات بهداشت بین‌المللی ناظر بر شیوع بیماری «ام‌پاکس» (که پیش‌تر با نام آبله میمونی شناخته می‌شد) می‌گویند سویه جدیدی از ویروس عامل این بیماری که به سرعت در امتداد مرز شرقی جمهوری دموکراتیک کنگو گسترش می‌یابد، باعث «نگرانی شدید» شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمد باقر قالیباف طی بیانیه‌ای حمایت خود از سعید جلیلی را برای دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

داوری در توئیتی نوشت: بیست سال تمام قالیباف را تخریب کردند. پروژه بگیران را زیر بال و پر گرفتند، حتی به همسر و فرزندان قالیباف رحم نکردند، حالا که رأی می خواهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به دنبال شهادت ابراهیم رئیسی و تیم همراهشان رسانه ها کماکان در باب سیاست های منطقه ای و فرامنطقه ای ایران گمانه زنی می کنند، هرچند بسیاری از آنها در یک مورد اجماع نظر دارند، این که روابط منطقه ای ایران تغییر نخواهد کرد، هرچند متغیرهای بیرونی می تواند در این باره تاثیرگذار باشند و پیش بینی ها را تغییر دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: 6 نفر از هموطنان در مناطق رودبار، سوادکوه و کلیبر به دلیل وقوع سیل جان خود را از دست دادند و یک نفر در منطقه سوادکوه مفقود شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

باشگاه پرسپولیس هنوز به جمع بندی نهایی در مورد دروازه‌بان خود برای فصل آینده نرسیده است. باشگاه پرسپولیس هنوز به جمع بندی نهایی در مورد دروازه‌بان خود برای فصل آینده نرسیده است. به گزارش عرشه آنلاین؛ با وجودی که علیرضا بیرانوند در اقدامی عجیب قراردادش را با باشگاه پرسپولیس فسخ کرده و هواداران پرسپولیس نیز هیچ تمایلی به بازگشت او ندارند اما باشگاه پرسپولیس برای جذب جانشین او هنوز به...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

براساس قانون انتخابات، فعالیت تبلیغاتی در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری از زمان اعلام رسمی نتایج قطعی آراء مرحله اول شروع و تا 24 ساعت قبل از آغاز اخذ رأی ادامه خواهد یافت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمدباقر قالیباف پس از اعلام نتایج نهایی دور اول انتخابات ریاست جمهوری بیانیه مهمی صادر کرد. محمد باقر قالیباف پس از اعلام‌نتایج انتخابات ریاست جمهوری در بیانیه ای از سعید جلیلی حمایت کرد قالیباف با اعلام حمایت از جلیلی اعلام کرد: راه هنوز پایان نیافته است و علی رغم اینکه اینجانب برای شخص آقای دکتر پزشکیان احترام قائل هستم، اما بدلیل نگرانی از برخی اطرافیان ایشان، از همه نیرو‌های انقلابی...