پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

از احداث پهلوگاه اضطراری تا آغاز نمایش میدانی «تنهاتر از مسیح»

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
از احداث پهلوگاه اضطراری تا آغاز نمایش میدانی «تنهاتر از مسیح»

مدیریت شهری پایتخت طی 24 ساعت گذشته در تهران خدمات گوناگونی را به شهروندان ارائه داده که شهرداری مناطق در این زمینه نقش ویژه‌ای دارند، در این بسته خبری اخبار شهرداری مناطق را بخوانید.

مدیریت شهری پایتخت طی 24 ساعت گذشته در تهران خدمات گوناگونی را به شهروندان ارائه داده که شهرداری مناطق در این زمینه نقش ویژه‌ای دارند، در این بسته خبری اخبار شهرداری مناطق را بخوانید.

به گزارشخبرنگار مهر، مدیریت شهری به‌دلیل تعدد خدماتی که به شهروندان ارائه می‌دهد، همواره در پایتخت کشور از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و به نوعی بسیاری از ابعاد زندگی شهروندان با خدمات مدیریت شهری و شهرداری تهران گره خورده است. در این بسته خبری به گوشه‌ای از خدمات مدیریت شهری می‌پردازیم.

احداث پهلوگاه اضطراری در بزرگراه امام علی (ع)

شهردار منطقه 14 از احداث پهلوگاه اضطراری در بزرگراه امام علی (ع) با هدف ارتقای ایمنی ترافیکی در مسیر جنوب به شمال این بزرگراه و تسهیل و تسریع امدادرسانی به خودروهای آسیب دیده خبر داد.

محمد امین سالاری پور ایجاد پهلوگاه اضطراری جدید در منطقه را، برای توقف خودروها در زمان‌های اضطراری از جمله رفع نقص فنی خودرو، تصادفات و یا امدادرسانی خودروهای امدادی بیان کرد.

وی با اشاره به احداث 3 پهلوگاه اضطراری در بزرگراه‌های محلاتی و امام علی (ع) افزود: این پهلوگاه‌های اضطراری به منظور افزایش سطح ایمنی خودروهای عبوری و توقف خودروهایی که دچار نقص فنی شده و یا نیاز به امداد رسانی دارند، احداث شده است.

سالاری پور همچنین در خصوص احداث پهلوگاه اضطراری جدید در بزرگراه امام علی (ع) جنوب به شمال بعد از بزرگراه شهید محلاتی گفت: عملیات عمرانی احداث پهلوگاه در قالب اجرای اقدامات عمرانی شامل تخریب جداول، خاکبرداری، جدول بندی، زیرسازی، اجرای فضای سبز، اجرای رویه آسفالت و در نهایت نصب علائم و تجهیزات ترافیکی انجام شد.

شهردار منطقه 14 با بیان اینکه با توجه به حجم تردد در بزرگراه‌های محوری منطقه، توقف خودروهایی که دچار نقص فنی شده و یا نیاز به امداد رسانی دارند همچنین برای کاهش آمار تصادفات جرحی و فوتی، نسبت به ایجاد این پهلوگاه‌های اضطراری بر اساس بازدیدهای میدانی کمیته ایمنی معابر و درخواست پلیس راهور منطقه، در نقاط مورد نیاز اقدام می‌شود.

سالاری پور در پایان از نظارت و برنامه ریزی برای اجرای طرح‌ها و فعالیت‌های حوزه حمل و نقل و ترافیک در محورهای عبوری منطقه 14 با رویکرد ارتقای ایمنی شبکه بزرگراهی و رضایت شهروندان خبر داد.

تزریق بیش از 500 هزار دز واکسن کرونا در 16 پایگاه بهداشت منطقه 10

شهردار منطقه 10 تاکید کرد: مراکز بهداشت منطقه 10 با توجه به افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا و لزوم تزریق دز چهارم واکسن کووید 19، آماده ارائه خدمت به شهروندان هستند.

رضا شرفی با اشاره به تزریق بیش از 500 هزار دز واکسن به گروه‌های مختلف سنی منطقه از ابتدای شیوع ویروس کرونا گفت: با هماهنگی مرکز بهداشت جنوب غرب تهران، واکسیناسیون شهروندان در چهار مرکز بهداشت فعال در این منطقه جهت تزریق دز یادآور (چهارم) انجام می‌شود.

شهردار منطقه 10 ادامه داد: تمامی خانه‌های بهداشت و 16 پایگاه بهداشت تحت پوشش مراکز بهداشت جنوب غرب (مرکز بهداشت قمر بنی هاشم (ع)، مرکز بهداشت 14 معصوم (ع)، مرکز بهداشت اکبرآباد و مرکز بهداشت شماره 10) نسبت به تزریق واکسن در محلات فعال هستند.

وی با اشاره به فعالیت پایگاه فعال واکسیناسیون کووید 19 شهرداری تهران در منطقه 10 اظهار داشت: پایگاه تجمعی واکسیناسیون کووید 19 سوله بحران الزهرا (س) در محله بریانک، از جمله پایگاه‌هایی است که از ابتدای واکسیناسیون کرونا از سوی مدیریت شهری برای تسریع در ایمن‌سازی شهروندان در مقابل ویروس کرونا کار خود را آغاز کرد و تاکنون بدون هیچ وقفه‌ای در حال خدمت‌رسانی به شهروندان است.

نمایش میدانی «تنهاتر از مسیح» در بوستان بزرگ ولایت به صحنه می‌رود

سرپرست شهرداری منطقه 19 از آغاز نمایش بزرگ میدانی "تنهاتر از مسیح" از روز چهارشنبه 26 مرداد به مدت 30 شب در بوستان بزرگ ولایت درب شماره سه خبر داد.

علیرضا جعفری در تکمیل خبر اجرای نمایش "تنهاتر از مسیح" در بوستان بزرگ ولایت افزود: فصل سوم نمایش میدانی "تنهاتر از مسیح" سبکی از روضه خوانی هنری با محوریت مصائب خاندان عصمت و طهارت در واقعه عاشورا است که به مدت 30 شب و در دو سانس 20 و 22 به تهیه‌کنندگی و کارگردانی علی اسماعیلی در بوستان بزرگ ولایت اجرا می‌شود.

سرپرست شهرداری منطقه 19 تصریح کرد: این نمایش آئینی در سال‌های گذشته با استقبال خوب شهروندان همراه شده بود، امسال نیز با سبکی متفاوت نسبت به اجراهای قبل، میزبان مخاطبین است و علاقه‌مندان می‌توانند از امروز برای تهیه و رزرو بلیط خود به سامانه namaticket.ir مراجعه کنند.

"تنهاتر از مسیح" تازه‌ترین اثر سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که به همت مؤسسه هنری رسانه‌ای سیمای ققنوس روی صحنه می‌رود.

از احداث پهلوگاه اضطراری تا آغاز نمایش میدانی «تنهاتر از مسیح» 2