سه‌شنبه 3 مهر 1403

از مدال المپیکی تا بازیگری / قاتل خونسرد جلوی دوربین: هیت‌وومن واقعی شد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
از مدال المپیکی تا بازیگری / قاتل خونسرد جلوی دوربین: هیت‌وومن واقعی شد

کیم یه‌جی، تیرانداز کره‌ای که در المپیک با ژست‌هایش سوژه شد بازیگر فیلم‌های جنایی شد.

به گزارش "ورزش سه"، کیم یه‌جی، تیرانداز ماده تپانچه از کره جنوبی در المپیک پاریس مثل تیرانداز مشهور ترکیه‌ای از جذاب‌ترین سوژه‌های این بازی‌ها بود. یه‌جی با ژست‌های خاص خود مشهور شد و هوداران از او با لقب هیت‌وومن یاد می‌کردند.

در روزهای المپیک هزاران کاربر در شبکه‌های مجازی می‌گفتند با دیدن تیراندازی کیم احساس کرده‌اند که او شخصیت یک قاتل خونسرد در فیلم‌های سینمایی اکشن است. اما مردم کره اولین بار 14 سال پیش با این تیرانداز و ژست‌هایش آشنا شدند. زمانی که فدراسیون تیراندازی کره جنوبی عکسی از کیم منتشر کرد که آن زمان دانش‌آموز دبیرستان بود و تپانچه بادی را با ژستی خاص به طرف سیبل نشانه رفته بود.

شهرت این تیرانداز کره‌ای آنقدر بالا گرفت که حتی چهره‌هایی مثل ایلان ماسک درباره‌اش صحبت کنند. یک کاربر در توییتر با انتشار فیلم تیراندازی کیم نوشت:" این دختر عین شخصیت‌های سینمایی است. چطور می‌شود آدم واقعی باشد". ایلان ماسک در پاسخ به این توییت نوشت:" خیلی جالب می‌شود که قهرمان تیراندازی دنیا در یک فیلم سینمایی اکشن بازی کند"

نظر هواداران کیم یه‌جی درباره مناسب بودن او برای بازی در فیلمهای اکشن و جنایی رنگ واقعیت گرفت ولی نه به لطف ایلان ماسک. او حالا در کشورش کره جنوبی در نقش یک بازیگر اکشن جلوی دوربین رفته است.

رسانه‌های کره‌ای اعلام کردند تیرانداز محبوب‌شان ورود به دنیای سینما را از بازی در یک آگهی بازرگانی خاص آغاز کرده است. برند ال‌بی‌بی برای ساخت این تبلیغ از کیم یه‌جی در کنار آنوشکا سن، هنرپیشه هندی استفاده کرده است. این دو نقش دو مامور مخفی زن را بازی می‌کنند. در تیزر کوتاهی که از این آگهی منتشر شده آنها لا لباسهای یکدست سیاه درحالیکه تپانچه در دست دارند دیده می‌شوند. تیزری که در مدتی کوتاه میلیونها بار دیده شده است.

از مدال المپیکی تا بازیگری / قاتل خونسرد جلوی دوربین: هیت‌وومن واقعی شد 2