جمعه 13 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان برنامه و بودجه در بازدید از پروژه خط دوم راه آهن زنجان - قزوین گفت: در حال حاضر قسمت‌های اصلی پروژه 2 خطه کردن راه آهن زنجان - قزوین آماده است و طی هفته‌های آینده به پایان می‌رسد.

وب‌گاه عصر ایران

کارت هوشمند معلولان کارت معتبری است ولی با این وجود هنوز هم برخی سازمان‌ها این کارت را پذیرش نمی‌کنند و به همین دلیل گواهی نیز صادر می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

افرادی که به کشتارگاه‌ها دسترسی ندارند، باید از تماس با گوشت و خونابه دام ذبح شده پرهیز کرده و در انتهای کار وسایل استفاده شده اعم از چاقو، سینی و غیره را کاملا شسته و ضدعفونی کنند.

خبرگزاری دانا

میناخانی جانشین پلیس راه استان زنجان با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در استان زنجان گفت: خودروهای بومی اجازه خروج از استان ندارند.

خبرگزاری دانا

رحمنی معاون اداره غله استان زنجان با اشاره به اینکه بارندگی‌ها بر عملکرد تولید گندم تاثیر گذاشته است گفت: امسال در حوزه گندم وضعیت خوبی نداریم اما با این حال خرید تضمینی گندم به حدود 27 هزار تن رسیده است.

خبرگزاری دانا

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: سهم‌خواهی و افزایش مطالبات و آوار کردن آن بر سر دولت منتخب، یکی از آفت‌ها و تهدیدات است که هنوز دولت تشکیل نشده می‌خواهیم انجام دهیم.

خبرگزاری ایسنا

رئیس کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی قرآنی کشور در جمع فعالان قرآنی استان زنجان گفت: موسسات قرآنی باید به سمت آموزش‌های تخصصی بروند.

خبرگزاری دانا

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان با بیان اینکه کاهش میزان بارندگی خود را رون‌آب‌ها نشان می‌دهد، گفت: ورودی سدهای استان زنجان 70 درصد کاهش یافته به‌طوری که ورودی سدهای استان در سال گذشته 225 میلیون مترمکعب بود اما امسال 76 میلیون مترمکعب شده است.

خبرگزاری میزان

مدیر کل بنیاد مسکن استان زنجان گفت: در پی سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان زنجان تمام 2 هزار واحد مسکن محرومان استان افتتاح می‌شود.

خبرگزاری دانا

پرویز قزلباش، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان گفت: از هفته گذشته، روند واکسیناسیون کرونا در استان زنجان بهتر شده است.

خبرگزاری دانا

دبیر هیات کاراته استان زنجان گفت: محمدخادم رضایی از قهرمانان کاراته زنجان به اردوی تیم ملی بزرگسالان کاراته ایران دعوت شد.

خبرگزاری دانا

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان با اشاره به معاملات این منطقه در هفته گذشته (19 تا 23 تیر) گفت: 67 درصد معاملات این منطقه در هفته گذشته به خرید و 33 درصد به فروش سهام اختصاص داشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

اعضای بدن امیرحسین سلطانی دانش‌آموز آموزشگاه شهید مصطفی خمینی شهرستان طارم که به دلیل سانحه تصادف دچار مرگ مغزی شده بود، با رضایت خانواده‌اش به چند بیمار نیازمند پیوند، اهدا شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس پلیس فتای استان زنجان گفت: در شگرد جدید مجرمان سایبری با جعل آدرس اینترنتی سامانه ثبت‌نام الکترونیک قوه قضاییه و با ارسال پیامکی با محتواهایی نظیر ثبت شکوائیه، کلاهبرداری می‌کنند.

خبرگزاری دانا

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: امام محمدباقر (ع) نهضت بزرگ علمی را پایه‌گذاری کرد که با تربیت 4 هزار دانشمند توسط فرزندش امام صادق (ع) این نهضت کامل شد.

خبرگزاری دانا

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: مطالبه‌گری نباید سهم‌خواهانه، عجولانه و انتقام‌جویانه باشد که مجمع مطالبه‌گران استان باید این 3 محور را اصل کار خود قراردهد.