جمعه 13 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

وب‌گاه عصر ایران

در حال حاضر فقط سالن شرکت برق، ژنراتور دارد و قطعی برق بسیار نگران کننده بوده و لازم است که در تامین ژنراتورهای مورد نیاز به سرعت عمل شود.

خبرگزاری دانا

یوسفی امیری رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان زنجان در مورد افزایش قیمت برخی از کالاها در بازار زنجان در روزهای پایانی دولت گفت: گرانفروشی و کالای تقلبی در بازار زنجان افزایش یافته و در واقع بازار زنجان به حال خود رها شده است.

خبرگزاری دانا

طرح هادی روستاهای دوسران و لگاهی از توابع بخش قره‌پشتلو شهرستان زنجان روز سه‌شنبه (15 تیرماه) با حضور معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور افتتاح شد.

خبرگزاری دانا

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه برنامه سال جاری، بازنگری و تهیه طرح جدید هادی برای 3500 روستا بوده و طرح 200 هم از گذشته نیمه‌تمام مانده است، گفت: در زمینه اجرا نیز در مجموع، طرح هادی 4700 روستا در سال جاری اجرا خواهد شد.

خبرگزاری دانا

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به افزایش تسهیلات مقاوم‌سازی مسکن روستایی از 50 به 100 میلیون تومان گفت: امسال 500 میلیارد تومان تسهیلات در استان زنجان برای مقاوم‌سازی مسکن روستایی در نظر گرفته شده است.

خبرگزاری دانا

آبی پور معاون امور اقتصادی استاندار زنجان با تاکید براینکه برداشتن ممنوعیت خروج مرغ از استان امکانپذیر نیست چون این تصمیم به صورت سراسری اعمال می‌شود گفت: براساس سیاست دولت مازاد مرغ تولیدی استان با مدیریت جهادکشاورزی و شرکت پشتیبانی امور دام از استان خارج می‌شود.

خبرگزاری دانا

یوسف ناصر، مدیرخانه مطبوعات استان زنجان جزئیات برگزاری هفتمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان زنجان را تشریح کرد.

خبرگزاری دانا

سعید شاهین‌فر، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: همه پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن در زنجان در حال اجرا بوده و مصوبه‌ای برای افزایش تسهیلات مسکن ملی ارائه نشده است.

خبرگزاری دانا

پای‌بست گفت: این رویداد 11 هزار و 428 اثر را از سوی شرکت‌کنندگان خود دریافت کرده است که از بین کل آثار رسیده به دبیرخانه، مجموع 4 هزار و 882 اثر توسط داوران در بخش‌های مختلف داوری شدند.

خبرگزاری دانا

با توجه به افت 48 درصدی بارش‌ها در استان زنجان در سال 1400 حجم عظیمی از محصولاتی که به صورت دیم در این استان کشت شده بودند نابود شدند. کمبود بارش شدید در بهار و خشکسالی کم سابقه در استان سبب عدم رشد کافی محصولات دیم شده است به طوری که این محصولات به هیچ عنوان قابل برداشت نبوده و به خوراک دام ها تبدیل شده اند.

خبرگزاری دانا

با توجه به عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم و برگزاری تجمعات گسترده به نظر می رسد زنجان به زودی وارد پیک پنجم کرونا شود.

خبرگزاری دانا

آئین اختتامیه هنرواره ملی «روایت جهاد» با معرفی برگزیدگان در بخش‌های مختلف، عصر دوشنبه 14 تیرماه در تالار سوره حوزه هنری برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، 70 دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان طی نامه‌ای خطاب به اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی نسبت به آیین نامه «نحوه مشارکت دانشگاه‌ها، موسسات آموزش عالی و حوزه‌های علمیه در تربیت منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش» و «آیین نامه گواهینامه صلاحیت معلمی» مصوب این شورا واکنش نشان دادند. متن این نامه به شرح زیر است: باسمه تعالی اعضای محترم شورای عالی انقلاب...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فراخوان نخستین هنرواره ملی «روایت جهاد» همزمان با اولین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، با هدف ثبت و ضبط نقش‌آفرینی مردم و کادر درمان در عرصه مواسات، کمک‌های مؤمنانه و مبارزه علیه ویروس کرونا، به همت قرارگاه مشترک جبهه مردمی انقلاب اسلامی منتشر شد. بنا بر گزارش، دبیرخانه هنرواره ملی «روایت جهاد»، این رویداد 11 هزار و 428 اثر را از سوی...