جمعه 13 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایسنا

سرپرست اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: جهاددانشگاهی پلی میان دانشگاه و بخش‌های صنعتی، خدماتی و اقتصادی در کشور است.

خبرگزاری دانا

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه حوزه تعلیم و تربیت، زحمت زیادی می‌خواهد، گفت: کارهای فرهنگی و تربیتی مانند کندن چاه با سوزن است و صبر، دقت و حوصله زیادی می‌طلبد.

خبرگزاری دانا

معاون فرهنگسازی بسیج دانشجویی استان زنجان از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره دانشگاهیان تاریخ‌ساز خبر داد.

خبرگزاری دانا

حقیقی استاندار زنجان با تاکید بر برخورد با عاملان سوء استفاده کننده از بازار سیمان در زنجان گفت: کسی حق ندارد از وضعیت موجود بازار سیمان سوء استفاده کند.

خبرگزاری ایسنا

معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: اقدامات جهاددانشگاهی در رابطه با اشتغال‌زایی جوانان بسیار مهم و مفید است.

خبرگزاری دانا

جعفری مدیرعامل شرکت تعاونی مصالح فروشان زنجان با اشاره به قطعی برق بهانه‌ای برای کارنجات سیمان برای افزایش قیمت سیمان تبدیل شده است گفت: میزان مصرف سیمان استان زنجان کمتر از یک سوم تولید است.

خبرگزاری دانا

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: ولایت فقیه در امتداد ولایت و امامت قرار گرفته و وظیفه داریم که ولایت فقیه را نیز مورد توجه و حمایت خودمان قرار دهیم.

خبرگزاری دانا

قهرمانان و مدال‌آوران رشته‌های مختلف ورزشی کشورمان شگفتی‌سازی جواد فروغی در المپیک توکیو را ستودند و مدال‌آوری در رشته تیراندازی را یک سوپرایز برای مردم ایران دانستند.

خبرگزاری ایسنا

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان گفت: جهاددانشگاهی ظرفیت بسیار جوان، پرشتاب و توانمند دارد ولی به نظر می‌رسد حمایت لازم از نهاد انقلابی متناسب با توان خود در سطح ملی و استانی صورت نمی‌گیرد.

خبرگزاری ایسنا

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: اساس شکل‌گیری جهاددانشگاهی بر پایه نیازهای کشور است.

خبرگزاری ایسنا

مدیرکل ثبت‌احوال استان زنجان گفت: لازم است از ظرفیت‌های بالفعل جهاددانشگاهی در استان استفاده شود.

خبرگزاری ایسنا

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: حرکت جهاددانشگاهی در زنجان حرکتی رو به جلو است.

خبرگزاری دانا

قهرمان ووشو جهان با اشاره به کسب مدال طلای مسابقات تیراندازی المپیک توکیو توسط جواد فروغی گفت: فروغی، کاری کرد که در تاریخ، ماندگار شد چرا که هم رکورد این رشته را جابه‌جا کرد و هم اولین مدال تاریخ تیراندازی کشور و آن هم از نوع طلا را برای کشورمان به ارمغان آورد.

خبرگزاری دانا

استاندار زنجان با بیان اینکه می‌خواهیم علم را از صرف نظری درآورده و با فن و مهارت، عجین کنیم، گفت: متولیان این حوزه باید مکمل یکدیگر باشند و دانشگاه و صنعت باید همدیگر را تکمیل کنند.

خبرگزاری دانا

بازرگان رئیس اتحادیه تالار و رستوران داران زنجان با تاکید براینکه دستورالعملی برای تعطیلی تالارها ابلاغ نشده است گفت: تعطیلی تالارها باعث می‌شود مراسمات عروسی در منازل و باغات برگزار شود.

خبرگزاری دانا

حقیقی استاندار زنجان گفت: نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه دستور تخصیص 300 میلیارد تومان برای پروژه‌های عمرانی استان زنجان را داده است.