جمعه 13 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

قطعی برق کارخانه‌های سیمان سبب کاهش تولید این کالا و کمبود آن در بازار و به تبع ان افزایش قیمت سیمان شده که کارخانه‌ها برای تولید سیمان، قول تامین مستمر برق از مسئولان را دارند.

خبرگزاری ایسنا

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: بهتر است سعی جهاددانشگاهی فعالیت در راستای ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی و تولیدات خرد خانگی و آموزش‌های آن باشد.

خبرگزاری دانا

سرپرست معاونت امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: در وضعیت قرمز کرونایی، فعالیت رشته‌های ورزشی که در گروه‌بندی فدراسیون‌ها در گروه‌های 2، 3 و 4 قرار دارند تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

وب‌گاه عصر ایران

تقاضای ما از دولت منتخب که در دو هفته آینده شکل خواهد گرفت این است که در زمینه مقابله با فضای مجازی آلوده مقابله کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: امام جمعه موقت تهران گفت: از فضای مجازی پاک دفاع می‌کنیم؛ چون فضای مجازی آلوده دقیقا قتلگاه اخلاق و منش جوانان ما است.

خبرگزاری دانا

حتمی دبیر مجمع مطالبه‌گران استان زنجان بر لزوم خروج زنجان از حیاط خلوت اقتصادی تاکید کرد و گفت: باید زنجان از حیاط خلوت اقتصادی و درآمد‌زایی خارج شود.

وب‌گاه فرارو

برخی از هموطنان سفر کرده به گیلان، با پیشنهاد اجاره خودرو با پلاک غیر بومی به قیمت‌های چند میلیونی قانون را دور زده و حاضر شده‌اند به هر قیمت از روی فرش قرمز تعطیلات دولت عبور کنند و این یعنی مبلغ جریمه به هیچ عنوان بازدارنده نیست و بیشتر به شوخی می‌ماند.

وب‌گاه الف

تعطیلی 6 روزه تهران و البرز موجی از مسافر را روانه گیلان کرد، مسافرانی که بی‌توجه به محدودیت‌ها، با کرایه خودرو به قیمت‌های گزاف، در پی خوشگذرانی‌های مرگ‌آفرین هستند.

خبرگزاری دانا

فتح‌الله حقیقی، استاندار زنجان گفت: ایام محرم حذف شدنی نیست و باید دستورالعمل‌های بهداشتی در برگزاری مراسم‌ها مورد توجه باشد تا آسیب کمتری متوجه استان بوده و ضعیت کرونایی بدتر نشود.

خبرگزاری دانا

انتخابات هیات‌مدیره نظام مهندسی معدن استان زنجان پس از مصاحبه رئیس این سازمان با روزنامه صمت، باطل شده و رئیس آن را نیز برکنار کرده‌اند در حالی که طبق گفته بازرس سازمان نظام مهندسی، انتخابات هیچ مشکلی نداشته است.

خبرگزاری دانا

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به پروتکل‌های بهداشتی برای هیات‌های مذهبی در محرم و صفر سال گذشته گفت: تعداد معدودی از هیات‌ها که زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی نبودند، شاید پروتکل‌ها را رعایت نکردند اما 99 درصد هیات‌ها نمره خوب و قابل قبول نسبت به محل، مدت زمان برگزاری و رعایت پروتکل‌های بهداشتی کسب کردند.

خبرگزاری دانا

استاندار زنجان با بیان اینکه فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، حجت بوده و مصوبات ستاد ملی کرونا مورد تایید ایشان است، گفت: مقید و اعتقاد کامل به برگزاری مراسم هیات و عزادارای داریم اما مصوبات ستاد ملی کرونا نیز باید رعایت شود.

خبرگزاری دانا

رئیس هیات انجمن‌های ورزشی استان زنجان گفت: طرح استعدادیابی در 6 رشته ورزشی توسط این هیات در زنجان اجرا می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری دانا

با توجه به قرمز شدن وضعیت کرونایی شهرستان‌های زنجان، ابهر، خرمدره و خدابنده در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی امکان طغیان آتشفشانی موج پنجم کرونا وجود دارد که افزایش میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی از این مشکل، جلوگیری می‌کند.