جمعه 13 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان با اشاره به معاملات این منطقه در هفته گذشته (2 تا 6 مرداد) گفت: در هفته گذشته 61 میلیون و 674 هزار و 767 سهم و حق تقدم سهام در بوری منطقه زنجان، داد و ستد شد.

خبرگزاری دانا

سعید شاهین‌فر، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: نیازی به اضافه کردن محدوده جدیدی نیست و معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان برنامه جدیدی برای خرید زمین از مردم و تعاونی‌های ندارد.

خبرگزاری دانا

امیر ارجمند، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: سه راسته بازار زنجان نیازمند کف سازی اضطراری است که امیدواریم امسال از سوی شهرداری انجام شود.

خبرگزاری ایسنا

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه و عملکرد جهادی در نام جهاددانشگاهی مشهود است.

خبرگزاری ایسنا

محیط‌بانان و جنگلبانان در خط مقدم حفاظت از حیات وحش، منابع طبیعی و اکوسیستم‌های طبیعی در حالی امنیت این مناطق را تضمین می کنند که گاهی جان و سلامت خود را در راه محافظت از زیستگاه‌ها و حیات وحش در برابر شکارچیان غیر مجاز، قاچاقچیان و سایر تهدیدات انسانی مانند آتش سوزی به خطر می اندازند.

خبرگزاری مهر

زنجان - مدیر عامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: با بهره برداری از طرح دو خطه راه آهن زنجان - تهران، حجم حمل بار و مسافر در این محور افزایش می یابد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان زنجان از افزایش 25 درصدی مستمری بازنشستگان این صندوق خبر داد.

خبرگزاری دانا

طرح واکسیناسیون در استان زنجان اجرا می‌شود و تاکنون بیش از 160 هزار واکسن در مراکز تجمیعی در استان زنجان تزریق شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرمانده سپاه ناحیه زنجان از کشف یک مزرعه ماینر (استخراج رمز ارز) از داخل یکی از نیروگاه‌های برق در استان زنجان خبر داد.

خبرگزاری دانا

رئیس کمیته امور استان‌های فدراسیون فوتبال گفت: دیوان عدالت اداری، حکمی صادر کرده که با اساسنامه فدراسیون فوتبال منافات دارد لذا در تلاش هستیم تا آن‌ها را متقاعد کرده و سپس انتخابات ریاست هیات فوتبال استان زنجان را برگزار کنیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نزدیک به هشتاد دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان طی نامه‌ای به رئیس و نمایندگان مجلس پیرامون شفافیت آراء نوشت: ملت قهرمان و سرافراز ایران نیز بار‌ها نشان داده‌اند که در تمامی برهه‌های سخت همراه و پای‌کار این نظام‌اند و با شرکت مداوم در انتخابات و همراهی مسئولین و نمایندگان خود در مسیر حفظ و صیانت از این انقلاب و فتح قله‌های پیشرفت در تلاشند....

خبرگزاری دانا

فتح‌الله حقیقی، استاندار زنجان گفت: برای حل مشکلات واحدهای سلولزی و کاغذی استان ضروری است کمیته‌ای تشکیل و پیشنهادات بررسی و نتایج در جلسه اصلی مطرح شود.

خبرگزاری دانا

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه مردم و اعضا آسیب‌های زیادی از تعاونی‌های مسکن دیده‌اند، گفت: متاسفانه کارهای غیرقانونی با دور زدن قانون به صورت قانونی انجام شده که از جمله آن‌ها دست‌به‌دست شدن فیش زمین‌ها است.

خبرگزاری ایسنا

رئیس حوزه هنری استان زنجان گفت: جهاددانشگاهی در دوران فعالیت خود توانسته با اقدامات بسیار موثر در بخش‌های آموزشی، فرهنگی و تبلیغی خدمات مفیدی را برای اقشار و طیف‌های مختلف جامعه به ویژه جوانان داشته باشد.

خبرگزاری دانا

مدیرعامل موسسه خدمات علمی - آموزشی رزمندگان اسلام گفت: هم‌اکنون در مجموع 540 مدرسه سپاه و بسیج در سطح کشور فعالیت می‌کنند.

خبرگزاری ایسنا

فرماندار شهرستان ایجرود گفت: جهاددانشگاهی توانسته با آموزش‌های عملی و مهارتی، نیاز رسته‌های شغلی به نیروی کار توانمند را محقق کند.