جمعه 13 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایسنا

رئیس جهاددانشگاهی استان زنجان تاکید کرد: برای اینکه ظرفیت‌های غنی و ارزشمند این نهاد انقلابی در مسیر توسعه کشور قرار گیرد، نیاز به حمایت بیش از پیش مسئولان از جهاددانشگاهی است.

خبرگزاری ایسنا

مدیر پروژه مشارکتی حفاظت میش‌مرغ با بیان اینکه جمعیت این گونه حتی از یوزپلنگ آسیایی هم کمتر است، گفت: جمعیت این پرنده در کشور کمتر از 40 بال تخمین زده و در خطر انقراض‌ترین گونه جانوری ایران محسوب می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

با توجه به فعالیت گسترده متهم مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی مقام قضایی به پلیس فتا انتقال داده شد.

خبرگزاری دانا

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم تنفیذ حکم ریاست‌جمهوری، قوه قضائیه با فساد مبارزه می‌کند اما سرچشمه فساد در دستگاه‌های دولتی است که مبارزه با فساد در دستگاه‌های دولتی از هدررفت بخش بزرگی از منابع کشور جلوگیری می‌کند.

خبرگزاری دانا

سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان گفت: در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری مجمع انتخابات ریاست این هیات هستیم که در صورت فراهم بودن شرایط، تلاش می‌کنیم در شهریورماه برگزار شود.

خبرگزاری دانا

علی محمودی، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استان زنجان گفت: مراسم تحلیف شوراهای اسلامی استان زنجان در 21 شهر استان امروز و فردا برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانا

رضا عسگری، فرماندار زنجان گفت: طرح جامع شهر زنجان در کارگروه‌های شورای عالی معماری و شهرسازی در دست مطالعه بوده و منتظر ابلاغ این طرح هستیم.

خبرگزاری دانا

مرادخانی رئیس پارک علم و فناوری استان زنجان با تاکید بر حمایت از شرکت‌های دانش بنیان گفت: اقتصاد مقاومتی با حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان محقق می‌شود.

وب‌گاه تابناک

خبرگزاری ایسنا

در مراسم اختتامیه اولین جشنواره بین‌المللی صنایع‌دستی ایران که در اصفهان و به‌صورت وبینار برگزار شد، اسامی 6 برگزیده دریافت نشان دست خلاق و 24 نفر از برگزیدگان دریافت نشان ملی همای‌زرین و همچنین برگزیده عنوان «استاد عالی مقام» اعلام شد.

خبرگزاری دانا

یوسف ناصر، مدیرخانه مطبوعات استان زنجان گفت: داوری 355 اثر رسیده به جشنواره مطبوعات استان زنجان آغاز شده است.

خبرگزاری دانا

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: تیم خانه بسکتبال زنجان به صورت مستقیم به رقابت‌های لیگ دسته یک کشور صعود کرد.

خبرگزاری دانا

استاد اخلاق و مفسر قران کریم گفت: پیامبر اکرم (ص) در حدیث ثقلین می‌فرماید 2 وزن و ثقل یعنی قرآن و اهل بیت (ع) را برای شما به امانت می‌گذارم که با اقتدا و عمل به این 2 وزن و سنگینی و ارزش خود را افزایش می‌دهید.

خبرگزاری دانا

پنجشنبه 14 مرداد کار دولت دوازدهم به اتمام می‌رسد و دولت تازه نفس سید ابراهیم رئیسی مدیریت کشور را با مشکلات عدیده برعهده خواهد گرفت. باید دید رئیسی چه افرادی را برای جلب اعتماد مردم به مجلس می فرستد.

خبرگزاری دانا

نتایج اولیه آزمون سراسری سال 1400 دانشگاه‌ها اعلام شد که بر این اساس 3 نفر از استان زنجان حائز رتبه‌های تک‌رقمی شدند.