جمعه 13 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایسنا

با توجه به افت 48 درصدی بارش‌ها در استان زنجان در سال 1400 حجم عظیمی از محصولاتی که به صورت دیم در این استان کشت شده بودند نابود شدند. کمبود بارش شدید در بهار و خشکسالی کم سابقه در استان سبب عدم رشد کافی محصولات دیم شده است به طوری که این محصولات به هیچ عنوان قابل برداشت نبوده و به خوراک دام ها تبدیل شده اند. کاهش بارندگی‌ها سبب خسارات سنگین به اراضی تحت کشت دیم در شهرستان های ایجرود...

خبرگزاری تسنیم

احیای حدود 100 چاه عمیق و غیر عمیق از دستاوردها و مزایای آبخوانداری و پخش سیلاب ایستگاه تحقیقاتی آموزشی و ترویجی قره چریان زنجان بوده است.

خبرگزاری مهر

گروه جهادی شهدا در روزهای ابتدایی تابستان با حضور در مناطق محروم شرق کشور علاوه بر توزیع اقلام غذایی 700 عنوان کتاب کودک هم در این منطقه توزیع کرد.

خبرگزاری دانا

لطفی جانشین فرمانده یگان حفاظت منابع‌طبیعی استان زنجان با اشاره به کاهش چشمگیر آتش سوزی مراتع در استان زنجان گفت: از ابتدای امسال تا به امروز 7 مورد آتش سوزی در مراتع استان زنجان اتفاق افتاده است.

خبرگزاری دانا

کلانتری معاون امور صنایع سازمان صمت استان زنجان با اشاره به مشکلات مواد اولیه واحدهای پلیمری در استان زنجان گفت: 32 واحد مولد پلیمری در استان زنجان از سهمیه بورسی استفاده می‌کنند.

خبرگزاری دانا

صادقی معاون بهبود دامی جهادکشاورزی استان زنجان با اشاره به افزایش عرضه دام زنده در میادین احشام در استان زنجان گفت: دامداران به دلیل عدم توانایی تامین خوراک دام‌های خود را در میادین احشام عرضه می‌کنند.

خبرگزاری دانا

محمدرضا صائینی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان گفت: در حال حاضر 3 شهرستان استان زنجان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

خبرگزاری دانا

محمد اسماعیلی، رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: شاکله دولت آینده باید افراد پرکار، کم ادعا، جهادی و انقلابی باشد تا مشکلات مردم را حل کند.

وب‌گاه عصر ایران

این طرح به عنوان اورژانس اجتماعی دانش آموزی با هدف ظرفیت سازی برای مداخلات روانی سریع، به موقع و موثر در فوریت های روانی_اجتماعی و رفتارهای پرخطر و توانمندسازی دانش‌آموزان در معرض خطر و نیز کنترل و کاستن از میزان بحران های فردی و خانوادگی و اجتماعی است.

خبرگزاری دانا

فرشاد پیری، رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان گفت: در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اجرای پروژه‌های کلان محرومیت‌زدائی از دو سال گذشته آغاز شده است.

خبرگزاری دانا

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در خصوص نحوه هزینه‌کرد اعتبارات هیات‌های ورزشی در تعطیلات کرونایی گفت: سرفصل‌هایی به هیات‌های ورزشی داده شده که اعتبارات مربوطه بر مبنای آن هزینه می‌شود.

خبرگزاری دانا

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان با اشاره به معاملات این منطقه در هفته گذشته (5 تا 9 تیر) گفت: 60 درصد معاملات هفته گذشته به خرید و 40 درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در گردهمایی مجازی روسای ادارات انجمن اولیا و مربیان مشارکت اولیا در نظام تعلیم و تربیت و در قالب انجمن اولیا و مربیان را نمادی از مشارکت مردم دانست.

خبرگزاری دانا

آیت‌الله شیخ علی خاتمی، نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: ششم تیرماه سال 1360 سوء قصدی نافرجام به جان مقام معظم رهبری به عنوان رئیس جمهور وقت شد که خداوند متعال وجود ایشان را برای کشور نگه داشت و این سوء قصد نیز از جلوه‌های حقوق بشر آمریکایی است که توسط منافقین انجام شد.