جمعه 13 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایسنا

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر امروز با اعضای شورا یسیاستگذاری کنگره بزرگداشت شهدای زنجان دیدار و گفت و گو کرد و بر نقش شهدا در الگوسازی و هویت سازی در زندگی اجتماعی تاکید کرد.

خبرگزاری مهر

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از آغاز به کار پایگاه‌های اوقات فراغت تابستانی دانش آموزان از 5 تیرماه و به میزبانی زنجان خبر داد.

خبرگزاری دانا

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اصلی‌ترین هدف انقلاب، محرومیت‌زدایی و زدودن چهره فقر از جامعه است و تمام تلاش دولت جدید و فعالان انقلابی نیز باید در جهت محرومیت‌زدایی و کاهش فاصله طبقاتی باشد.

خبرگزاری دانا

مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان با اشاره به حذف تدریجی دفترچه‌های درمانی بیمه‌شدگان از ابتدای اردیبهشت سال جاری گفت: از اول تیرماه سال جاری نیز دفترچه‌های کاغذی در صندوق‌های کارکنان دولت، سایر اقشار و سلامت ایرانیان حذف خواهد شد.

خبرگزاری دانا

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با پیروزی آیت‌اله سیدابراهیم رئیسی به پایان رسد و اکنون زمان اتحاد، همدلی، همرنگی، همسویی، وحدت و یک‌صدایی برای کمک به تشکیل و توفیق دولت آینده در رسیدن به اهداف و برون‌رفت از وضع موجود است.

خبرگزاری دانا

رحمنی معاون اداره غله استان زنجان از آغاز مراکز خرید گندم در سطح استان زنجان گفت: امسال طبق سنوات گذشته 35 مرکز در حوزه خرید گندم فعالیت خواهند کرد.

خبرگزاری ایسنا

وبینار «کتابخانه‌های عمومی در سوئد؛ ترویج خواندن» از سلسله وبینارهای فراملی «روایت‌هایی از ایده‌ها و الگوهای مدیریت کتابخانه‌های عمومی» برگزار می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرماندار ایجرود اسامی منتخبان شورای شهر زرین‌آباد و حلب را اعلام کرد.

خبرگزاری دانا

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان با بیان اینکه این حرکت ملت ایران در روز انتخابات باعث اقتدار و تثبیت روز افزون نظام می‌شود گفت: مردم با حضور در پای صندوق‌های رای نقشه دشمنان را خنثی کردند.

خبرگزاری دانا

محمدی رئیس اتحادیه خوار و بار فروشان استان زنجان در مورد زمزمه افزایش قیمت برنج در بازار گفت: این موضوع صحت ندارد و نیاز بازار با توزیع برنج‌های دولتی به حد اشباح رسیده و توسط فروشگاه‌های زنجیره ای عرضه می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

سه بانوی ابهری در لیست هفت عضو منتخب شورای شهر ابهر قرار دارند.

خبرگزاری مهر

آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان 70 درصد و بالاتر سال 1400 شنبه 12 تیرماه 1400 برگزار می شود. کارت آزمون از 9 تیر منتشر می شود.

خبرگزاری ایسنا

پژوهشگران دانشگاه علوم پزشکی زنجان ویژگی‌های کیفی روغن‌های زیتون را مورد بررسی قرار دادند.

خبرگزاری دانا

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: مردم با حضور حداکثری در انتخابات 28 خرداد، حماسه دیگری برای تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی آفریدند و دشمن را برای چندمین بار مایوس کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرماندار خدابنده اسامی منتخبان شورای شهر قیدار را اعلام کرد.