جمعه 13 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه تمام مجموعه‌ها از جریان‌های مختلف باید دست در دست هم داده و به دولت منتخب کمک کنند، گفت: کمک به دولت، کمک به مردم برای حل مسائل و مشکلات کشور است.

خبرگزاری دانا

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان با اشاره به معاملات این منطقه در هفته گذشته (29 خرداد تا 2 تیر) گفت: طی مدت مذکور 109 میلیون و 437 هزار و 698 سهم و حق تقدم سهام در بورس منطقه زنجان داد و ستد شد.

وب‌گاه عصر ایران

سامانه‌های 1504 و 139 به صورت شبانه روزی، آماده دریافت گزارش‌های مردمی در خصوص حوادث احتمالی منابع طبیعی است

خبرگزاری دانا

سلطانی معاون عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه عملیات اجرای سد مشمپا با سرعت بسیار کمی در حال اجرا است گفت: اگر تخصیص اعتبار به همین روال ادامه داشته باشد احتمال تعطیلی پروژه وجود دارد.

خبرگزاری دانا

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه یکی از محورهای دستگاه قضایی، تقویت مبانی صلح و سازش در دادگستری با محوریت شوراهای حل اختلاف است، گفت: 45 درصد پرونده‌های استان به سازش، خاتمه پیدا می‌کند که در این زمینه، رتبه اول کشور را کسب کرده است.

خبرگزاری دانا

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه گفته می‌شد بهتر بود که آیت‌اله رئیسی در قوه قضائیه بماند، گفت: قوه قضائیه، آخرین ایستگاهی است که با فساد مبارزه می‌کند اما زمینه‌های ایجاد و رشد فساد در قوه‌های مجریه و مقننه است که ایشان با حضور در دولت، منفذهای فساد را می‌بندد.

خبرگزاری ایسنا

سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در 8 سال دولت تدبیر و امید 71 پروژه بیمارستانی را احداث کرد که مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

خبرگزاری دانا

شیویاری گفت: دو سوم بیمه‌شدگان بیمه سلامت این استان یعنی 350 هزار نفر در روستاها و شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت سکونت دارند.

خبرگزاری دانا

ساختمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان به نام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و مجتمع آزمایشگاهی شهید احمدی‌روشن این دانشگاه امروز (2 تیر) با حضور محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور و مسئولان استانی افتتاح شد.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام ناصر رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه امروزه هیمنه و ابهت پوشالی آمریکا شکسته شده است گفت: قدرت پوشالی آمریکا به دنیا ثابت شده است.

خبرگزاری دانا

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه رویکرد سازمان تبلیغات اسلامی نسبت به گذشته، تفاوت‌های ویژه‌ای پیدا کرده است، گفت: هدف اصلی سازمان، تبیین اسلام ناب محمدی برای راهبری زیست‌بوم تبلیغی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه رسالت نوشت: واکسن ساخت مشترک کوبا و ایران، نخستین واکسن نوترکیب کنژوگه در جهان است که اثربخشی آن بر روی تحریک سیستم ایمنی بدن در مطالعات مختلف به اثبات رسیده و بعد از تکمیل مدارک، مجوز مصرف اضطراری را اخذ خواهد کرد.

خبرگزاری دانا

رحیم پور گفت: حضور 30 میلیونی مردم در انتخابات 28 خرداد، ترفند و تبلیغات سوء دشمنان برای مایوس کردن مردم به مشارکت در تعیین سرنوشت خود را ناکام گذاشت.

خبرگزاری دانا

استاندار زنجان با اشاره به انتخابات 28 خرداد 1400 گفت: نتیجه نهایی این رویداد، انتخاب فردی شایسته، عملیاتی و میدانی بود که نیاز امروز کشور است.

خبرگزاری دانا

خمسه گفت: عمده فعالیت‌هایی که با توجه به مبانی تشکیلاتی سازمان بازرسی انجام می‌شود بر مبنای برنامه‌پذیر بودن و برنامه‌محور بودن است.

خبرگزاری دانا

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور امام رضا (ع) و به تبع ایشان، حضور برادران و خواهر بزرگوار ایشان و همچنین امامزادگان عظیم‌الشان حضرت امام موسی کاظم (ع) باعث گسترش نور ولایت در کشور ما شده است.