جمعه 13 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری مهر

در شبانه‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2312 ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل 3.4 درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد.

خبرگزاری دانا

مجمع انتخابات ریاست هیات فوتبال استان زنجان در حالی برای چندمین بار به دلایل مختلف به تعویق افتاده که حضور بازنشستگان در این انتخابات در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

خبرگزاری ایسنا

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: 6 هزار پروژه آموزشی در دست ساخت در کشور وجود دارد که با سرعت مناسبی در حال اجرا است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه در دوران جنگ اقتصادی می‌خواستند ما را محاصره کنند و بشکنند اما مردم به میدان آمدند، گفت: ما توانستیم جای نفت محصول دیگری را صادر کنیم و ارز را بدست بیاوریم و بازار ما پر جنس بود و قحطی نبود.

خبرگزاری دانا

حجت‌الاسلام علی ناصر گفت: جنایت‌های هولناک آمریکا در جهان در هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی بیشتر به نسل جوان ارائه شده و غیرقابل اعتماد بودن آمریکا تبیین شود.

خبرگزاری مهر

رئیس جمهور با بیان اینکه کشور را با رشد اقتصادی مثبت به دولت آینده تحویل می‌دهیم گفت: رشد اقتصادی کشور در سال 99 مثبت شد و رشد 3.6 درصدی داشتیم.

خبرگزاری دانا

معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان گفت: 14.98 درصد از کل محصول ناخالص داخلی استان مربوط به بخش کشاورزی، شکار، جنگلداری و شیلات، 39.92 درصد مربوط به بخش صنعت، معدن، انرژی و ساختمان و 44.07 درصد مربوط به بخش خدمات است.

وب‌گاه مشرق نیوز

جولان گرانی در استان‌های مرزی، ثبات بازار مرغ، گوشت و لبنیات در گرو اصلاح توزیع نهاده‌های دامی و چرا بانک‌ها از سپرده‌گذاری ارزی عقب‌نشینی کردند؟، سایر عناوین اقتصادی مهم امروز روزنامه‌ها هستند.

خبرگزاری دانا

طاهری عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به اینکه در حوزه کشاورزی الگوی کشت محصولات کشاورزی در دستور کار قرار دارد گفت: مجلس برای تنظیم بازار و کشت محصولات کشاورزی برنامه دارد.

خبرگزاری دانا

جزء قاسمی مدیرعامل آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به افزایش مصرف آب در استان زنجان گفت: میزان مصرف آب در سه ماهه امسال 21 درصد افزایش یافته است.

خبرگزاری دانا

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: تمام رشته‌های ورزشی در وضعیت زرد کرونایی، مجوز فعالیت دارند و با توجه به زرد بودن استان زنجان، هم‌اکنون تمام رشته‌ها فعال هستند.

خبرگزاری دانا

حجت‌الاسلام حسن بیگدلی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: کشتار، تجاوز، تحریم، فشارهای اقتصادی و سرنگونی هواپیمای مسافربری نیز جزو حقوق بشر آمریکا است.

خبرگزاری دانا

آیت‌الله شیخ علی خاتمی، نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت باید رنگ و بوی مردمی اصلی‌ترین مسئله جشن‌های غدیر باشد و این مسئله به نسل جوان تبیین شود.

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان گفت: 400 پروژه عمرانی و زیرساخت در روستاها، مناطق حاشیه‌ای و محروم استان زنجان در سال 1400 از سوی سازمان بسیج سازندگی استان اجرایی می‌شود.