جمعه 13 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سازمان نظام مهندسی معدن ایران گفت: طرح جامع توسعه پایدار معادن و شرکت‌های صنایع معدنی ایران برای اولین بار در کشور در استان زنجان اجرا می‌شود.

خبرگزاری دانا

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: ایجاد مراکز کانون در شهرهای سجاس و هیدج و ایجاد کتابرسان سیار در شهر کرسف از برنامه‌های در دست اقدام کانون استان در سال 1400 است.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون وزیر کشور گفت: در جلسه قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا تأکید شد که وزارت بهداشت اقدامات لازم را برای نظم بخشیدن بیشتر صف‌های تزریق واکسن کرونا انجام دهد.

خبرگزاری مهر

معاون وزیر کشور گفت: در جلسه قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا تأکید شد که وزارت بهداشت اقدامات لازم را برای نظم بخشیدن بیشتر صف‌های تزریق واکسن کرونا انجام دهد.

خبرگزاری ایسنا

دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا با اشاره به تاکید ستاد ملی کرونا و دستور رئیس‌جمهوری و وزیر کشور گفت: همه دستگاه‌ها تلاش خواهند کرد تا از ورود بیشتر ویروس از مرزهای شرقی به داخل کشور جلوگیری شود.

خبرگزاری دانا

دبیر هیات فوتبال استان زنجان با اشاره به فعالیت 12 مدرسه فوتبال دارای مجوز در این استان گفت: مدارس فوتبال فاقد مجوز، جمع‌آوری می‌شوند.

خبرگزاری دانا

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان زنجان گفت: تلاش بر این بوده که استفاده از مجازات‌های جایگزین و پابند الکترونیکی، هدفمند و با ملاحظه شرایط روز باشد که بعد از شیوع ویروس کرونا این مجازات‌های به سمت دانشگاه علوم پزشکی جهت کمک به خرید تجهیزات مورد نیاز برای مبارزه با بیماری کرونا هدایت شد.

خبرگزاری دانا

مساجد به عنوان محل تجمع، اتحاد، وحدت و یکپارچگی مسلمانان علی‌رغم اینکه اهمیت به‌سزایی از نگاه اسلام دارند و خاستگاه انقلاب اسلامی هم بودند اما متولی خاصی برای مدیریت ندارند که در برخی مواقع سبب ایجاد اختلاف شده‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

حسن روحانی ابتدای هفته درحالی سخن از بهبود اوضاع همه‌گیری کرونا گفت که تنها دو روز بعد یکباره تغییر جهت آمارها ثابت کرد آتش زیر خاکستر ویروس با نوع جهش یافته هندی همچنان شعله‌ور است.

خبرگزاری دانا

بازرسی کل استان زنجان گفت: از هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری و کمیته انضباطی 3 دستگاه اجرایی استان با حضور استاندار زنجان تجلیل شد.

خبرگزاری دانشجو

گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو - فروغ زال؛ «نسازید بهتر است»، «یکبار دیگر قهرمان را کشتید»، «او یک انسان است قرار نیست فرشته باشد»، از حرف‌هایی هستند که پس از پخش هر فیلم با محوریت زندگی اسطور‌ها بار‌ها شنیده می‌شوند. این‌بار پخش سریال «صبح آخرین روز» بهانه‌ای برای شنیدن این جملات از منتقدین و بعضی مخاطبین شد. سریالی که با موضوع زندگی دانشمند شهید «دکتر مجید شهریاری» در صدا وسیمای...

خبرگزاری دانا

مجمع انتخابات ریاست هیات فوتبال استان زنجان در حالی برای چندمین بار، لغو شده که جامعه فوتبال استان بی‌صبرانه منتظر برگزاری مجمع و خروجی هیات فوتبال از بلاتکلیفی هستند.

خبرگزاری دانا

معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان گفت: طبق گزارشات مرکز آمار ایران نسبت سرانه محصول ناخالص داخلی استان به کشور طی سال‌های 90 تا 97 در مجموع، روند صعودی داشته و در حال نزدیک شدن به متوسط کشوری است که نشان‌دهنده توفیق نسبی اجرای برنامه‌های منطقه‌ای برای توسعه متوازن مناطق است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تخریب دو سینمای قدیمی آسیا و قدس در مشهد که از آن با عنوان پاک‌کردن حافظه فرهنگی یک شهر یاد می‌شود، نه نخستین بار است که رخ می‌دهد و نه آخرین بار؛ اتفاقی که پیش از این، برای سینماهای بهمن شیراز، ایران اصفهان، قدس و یاسمن زنجان، انقلاب بندرعباس و... افتاده است.

خبرگزاری دانا

جزء قاسمی مدیرعامل آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به اینکه 98 درصد مساحت استان زنجان درگیر خشکسالی است گفت: ورودی آب سد‌ها نزدیک به 70 درصد کاهش یافته است.