جمعه 13 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان با اشاره به معاملات این منطقه در هفته گذشته (22 تا 26 خرداد) گفت: میزان خرید و فروش سهام طی این مدت، برابر بود و 50 درصد معاملات به خرید و 50 درصد نیز به فروش سهام اختصاص یافت.

خبرگزاری دانا

استاندار زنجان با بیان اینکه تعرفه انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان زنجان در این دوره نسبت به سال 96 به ترتیب 38 و 39 درصد افزایش یافته است، گفت: تعرفه‌های انتخابات ریاست‌جمهوری یک میلیون و 141 هزار و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز یک میلیون و 149 هزار تعرفه است.

وب‌گاه الف

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف تعداد 15 دستگاه ماینر قاچاق به ارزش 4 میلیارد و 500 میلیون ریال توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان خبر داد.

خبرگزاری دانا

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 28 خرداد 1400 همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود که تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه و همچنین حفظ سلامتی شهروندان از سوی عوامل اجرایی انتخابات صورت گرفته و استان زنجان آماده برگزاری انتخابات است.

خبرگزاری دانا

انتخابات، نعمت بزرگی است که به برکت تدابیر اندیشمندانه حضرت امام خمینی (ره) و خون مطهر شهدا پس از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور برگزار می‌شود که بر اساس آن تمام مقامات و مسئولان کشور در قالب حکومت مردم‌سالاری دینی به صورت مستقیم و یا غیرمستقیم توسط خود مردم انتخاب می‌شوند.

خبرگزاری دانا

رنگرونا رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان با بیان اینکه نسبت دادن مشکلات داخلی به تحریم‌ها بی‌دلیل است گفت: متاسفانه دولت کم‌کاری خود و همه مشکلات کشور را به تحریم‌ها نسبت می‌دهد.

خبرگزاری دانا

دبیر شورای وحدت و حزب موتلفه اسلامی استان زنجان گفت: مردم ایران از هرگرایش و سلیقه ای، باید انتخابات را به عنوان یک فریضه و پایه استقلال دولت، ملت قلمداد کرده و نقش خود را به عنوان یک هم وطن ایرانی در این رویداد مهم، ایفاء کنند.

خبرگزاری دانا

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان با اشاره به انتخابات 28 خرداد 1400 گفت: حرکت حماسی ملت ایران، بار دیگر با مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب صحیح، اقتدار نظام جمهوری اسلامی را تضمین خواهد کرد.

خبرگزاری ایسنا

336 نفز از همسران معظم شهدای مدافع حرم و امنیت بیانیه‌ای در خصوص انتخابات ریاست جمهوری به شرح زیر صادر نمودند.

خبرگزاری دانا

رئیس ستاد انتخاباتی سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در استان زنجان گفت: قاضی‌زاده هاشمی، علمدار و طلایه‌دار گفتمانی است که خواستار تغییر ساختارها و میدان دادن به جوان‌ها است تا خود مردم، مدیران را انتصاب و در صورت نارضایتی، عزل کنند.

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با بیان اینکه رسانه‌ها پیام‌بر حقیقت در بین مردم هستند، گفت: رسانه‌ای که منافع مردم را در برابر خودش ذبح کند، خائن است.

وب‌گاه فرارو

سرهنگ محمدعلی آدینه‌لو، رئیس پلیس فتای استان زنجان با بیان اینکه متهمان در اظهارات خود به کلاهبرداری از 20 نفر به میزان تقریبی 200 میلیون ریال در سراسر کشور اعتراف کردند، از هم‌وطنان خواست تا فریب تبلیغات اغواکننده و قیمت پایین کالا‌ها در شبکه‌های اجتماعی را نخورند و حتی‌الامکان اجناس باارزش را به صورت حضوری خریداری کنند.

خبرگزاری ایسنا

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: امروز تکلیف همه است تا از کوچک‌ترین کار تا ماندگارترین اثر برای کنگره ملی شهدای استان زنجان انجام دهند.

خبرگزاری دانا

برگزاری باشکوه انتخابات با مشارکت حداکثری و همراه با رعایت کامل و دقیق پروتکل‌های بهداشتی، موضوع مهمی بود که امروز در جلسه ستاد کرونا استان زنجان مطرح شد.

وب‌گاه الف

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه باید به توانمندی‌های داخلی تکیه کرد و با ظرفیت‌های آن پلی برای پیشرفت و بهبود شرایط کشور و رفع مشکلات ایجاد کرد، گفت: روش اداره کشور زیبنده مردم ایران نیست.

خبرگزاری دانا

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: زنجان باوجود برخورداری از جاذبه‌های گردشگری، از نبود زیرساخت‌ها در این بخش رنج می‌برد.