یک‌شنبه 15 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: مسائل اجتماعی، امنیتی و بحث کرونا زمان نمی‌شناسد که در این ارتباط فرمانداران شهرستان ها باید در خصوص رعایت موارد و جلوگیری از ازدحام هنگام ورود و خروج دانش‌آموزان از مدارس طرحی را ارائه و به همه مدارس ابلاغ کنند.

خبرگزاری ایسنا

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: در چهلمین سالگرد دفاع مقدس و نیز تا پایان امسال رونمایی‌های مختلفی از تولیدات صنعت دفاعی خواهیم داشت که ناوشکن کلاس جماران و مین شکار از جمله آنها است.

خبرگزاری ایسنا

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در واکنش به تمدید تحریم تسلیحاتی ایران گفت: به اوج فناوری‌های دفاعی در تحریم‌ها رسیدیم و 90 درصد تجهیزات دفاعی در ایران تولید می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: برای هفته دفاع مقدس و نیز تا پایان امسال رونمایی‌های مختلفی از تولیدات صنعت دفاعی خواهیم داشت که ناوشکن کلاس جماران و مین شکار از جمله آنها است.

خبرگزاری مهر

زنجان - وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تاکید کرد: اگر شاهد تشدید تحریم‌ها و تداوم آن علیه ایران اسلامی هستیم، این حاکی از آن است مسیری که انتخاب کرده‌ایم، درست بوده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان، گفت: اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم، سوزاندن مصحف شریف الهی و توهین آشکار به پیامبر اعظم (ص) جنایتی بزرگ و غیرقابل گذشت است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه با توجه و تقویت تولید می‌توان فشار دشمن را تبدیل به فرصت کرد، گفت: باید این آسیب پذیری که دیگران می‌توانند ما را محدود و تحریم کنند از بین برود و راهکار اصلی آن افزایش تولید، خودکفایی و روی پای خود ایستادن است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس مرکز ملی فرش ایران از برنامه‌ریزی برای ایجاد پایانه تخصصی صادراتی و همچنین مرکز ملی فرش در برخی کشورها، برای توسعه صادرات هنر و صنعت فرش دستباف ایرانی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - سرپرستان پلیس راه و پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان زنجان، تعیین و در مراسمی معرفی شدند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: از آغاز پویش ایران همدل مبلغ 14 میلیارد ریال بi صورت نقدی و غیرنقدی در مراکز دولتی و غیردولتی در این استان جمع آوری شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان گفت: از ابتدای تیرماه تاکنون بیش از 317 هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان این استان به صورت تضمینی از سوی این شرکت خریداری شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: روز جمعه /21 شهریور / جامعه ورزش زنجان نیز همگام با سایر اقشار در پای صندوق‌های اخذ رای حاضر شده و بار دیگر حماسه خلق خواهند کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش‌بینی هوا اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: هوای این استان از فردا / جمعه / تا پایان روز سهشنبه، 2 تا چهار درجه سانتیگراد گرم خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: استقبال چندانی از شهرک آی تی زنجان نشده است و تاکنون 2 شرکت متقاضی سرمایه‌گذاری در این شهرک شده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با همکاری بانک‌های عامل، در راستای احداث مسکن مقاوم روستایی و تلاش در حفظ هویت معماری بومی مسکن روستایی، تسهیلاتی با کارمزد پنج درصد تا سقف 50 میلیون تومان، به واحدهای مسکونی روستایی و شهرهای زیر 25 هزار نفر پرداخت می کند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان گفت: برخی از تعاونی‌های استان به دلیل اهداف سودجویانه هیات مدیره دچار مشکلاتی شده‌اند که با همکاری دادستانی، شورای‌حل اختلاف ویژه برای رسیدگی به آنها تشکیل می‌شود.