دوشنبه 16 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایسنا

در هفته گذشته دو زلزله 4 و 4.3 به ترتیب در ماسوله استان گیلان و فراشبند استان فارس رخ داد، ضمن آنکه بم استان کرمان زمینلرزه‌ای به بزرگای 3.2 را تجربه کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رودخانه پرآب قزل اوزن در زنجان از وجود 10 گونه ماهی برخوردار است که این آبزیان در حقیقت زیبایی و طراوت بسیار خاص و تماشایی به این رود همیشه خروشان بخشیده است.

خبرگزاری مهر

مشاور برنامه ریزی راهبردی رئیس دانشگاه آزاد گفت: در حال حاضر بیش از 86 هزار پروپوزال پژوهشی کارشناسی ارشد و قریب 15 هزار پروپوزال دوره دکتری در این شبکه ثبت شده است.

خبرگزاری ایسنا

رئیس مرکز سنجش و پذیرش و امور فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی از ثبت بیش از 86 هزار پروپوزال پژوهشی کارشناسی ارشد و حدود 15000 پروپوزال دوره دکتری در سامانه پژوهشیار خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: آمادگی لازم برای بازگشایی مدارس در این استان به لحاظ پروتکل‌های بهداشتی و نیز اجرای برنامه‌های آموزشی و پرورشی در سه وضعیت سفید، زرد و قرمز برنامه ریزی شده که امیدواریم این فعالیت‌ها به نحو شایسته‌ای به سرانجام برسد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: طی چهار ماهه نخست امسال مقدار 550 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان کشف و ضبط شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: اسفندماه سال 92 حجم سرمایه‌گذاری صنعتی این استان بر اساس پروانه‌های به بهره‌برداری رسیده 2 هزارو 500 میلیارد تومان بود که سالانه به طور میانگین بیش از یک‌هزار میلیارد تومان افزایش یافته و هم‌اکنون به بیش از 10 هزار میلیارد تومان رسیده است.

خبرگزاری مهر

کارت داوطلبان کنکور سراسری سال 1399 از سه شنبه 28 مردادماه به صورت اینترنتی توزیع می شود و داوطلبان در صورت مشاهده نقص می توانند به مراکز اعلام شده در 31 استان کشور مراجعه کنند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: سالانه بیش از 10 هزار تن انواع ماهیان سردآبی و گرم آبی تولیدی این استان در دیگر استان‌های کشور عرضه می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: در ماه محرم و صفر امسال با هدف حمایت از اقشار محروم جامعه، طرح اطعام حسینی با همکاری خیران، نیکوکاران و نهادهای حمایتی از طریق اهدای نذری در این استان اجرا می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس اداره مرتع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: این اداره کل، احاله مدیریت طرح‌های مرتع‌داری مصوب در سطح 286 هزار هکتار در سال جهش تولید را در دستور کار خود قرار داده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل استاندارد استان زنجان گفت: بیش از 80 درصد از محصولات تولیدی استان زنجان، با استانداردهای ملی مربوطه مطابق و دارای کیفیت مطلوب است که بر این اساس نمونه‌برداری لازم نیز انجام می‌گیرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رسانه‌ها و مطبوعات استان زنجان در هفته جاری موضوعات مختلفی را در سرخط اخبار و صفحات نخست خود انعکاس دادند که از جمله آن‌ها می‌توان به برخورد با افزایش خودسرانه قیمت لبنیات و خسارت 50 میلیارد تومانی تولیدکنندگان مرغ طی سه ماهه نخست امسال در استان اشاره کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: طی 24 ساعت گذشته، زنجان به عنوان دومین مرکز استان خنک کشور به ثبت رسید.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون تعداد یک هزارو 39 واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی پلمب شد.