دوشنبه 16 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: استراحت‌های پزشکی بیمه شدگان و بیماران مبتلا به کرونا به منظور جلوگیری از مشکلات ناشی از مراجعه حضوری آنان، به صورت الکترونیکی تایید می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: طبق برنامه ریزی انجام گرفته 2 هزار واحد مسکونی برای محرومان در استان با اعتباری بالغ بر 160 میلیارد تومان احداث می‌شود که سهم بسزایی در کاهش مشکلات این قشر دارد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: اگر امروز جایگاه این استان در بسیاری از شاخص‌های ملی، مطرح و نام زنجان در کشور پرآوازه شده و در کلام مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی جاری می‌شود از حضور، قلم، نوشتار و گفتار اصحاب رسانه و خبرنگاران پرتوان در اطلاع‌رسانی تلاش‌های مدیران، نشات گرفته است.

خبرگزاری دانا

سعید شاهین‌فر، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: در حال حاضر سامانه ارائه تسهیلات وام مسکن برای تکمیل مدارک متقاضیان باز است.

خبرگزاری دانا

حجت‌الاسلام سعید احمدی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: مراسم طشت‌گذاری و اعلان عزا از برنامه‌های ماه محرم امسال با تدبیر ستاد کرونا حذف شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: بیانات رهبر معظم اتقلاب فصل الخطاب است و ما همه پاسدار ارزش‌های دینی و اسلامی و نهضت حسینی هستیم و محرم امسال هر خانه تبدیل به یک حسینیه خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: خبرنگاران از عناصر بسیار تاثیرگذار در سطح جامعه هستند و همواره جریان شاف اطلاعات را در رگ‌های جامعه جاری و ساری می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: توسعه صنایع کوچک و متوسط به منظور توسعه و رونق اقتصادی کشور، ایجاد اشتغال پایدار و حمایت از تولید، امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر بوده و راه رسیدن به توسعه پایدار و همه‌جانبه، عبور از مسیر توسعه و توانمندسازی صنایع کوچک و متوسط است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: اکنون جنگ اصلی، جنگ در حوزه ادراک سازی است و اصحاب رسانه میدان‌داران این نبرد هستند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدرس حوزه‌های علمیه استان زنجان گفت: تبدیل نذری‌ها بنا به اقتضائات زمان و شرایط حاکم در جامعه، حرکت مثبت فرهنگی و نیازمند نهادینه و اقناع سازی است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل ثبت احوال استان زنجان گفت: اکیپ‌های سیار برای ثبت‌نام جاماندگان دریافت کارت هوشمند ملی به ادارات، سازمان‌ها و شرکت‌ها در این استان اعزام می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرماند یگان حفاظت اداره کل محیط زیست استان زنجان گفت: چرای دام در مراتع قرار گرفته در مناطق حفاظت شده این استان ممنوع است و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: تاکنون در مجموع یک‌هزارو 102 مورد بیماری کرونا در واحدهای تولیدی و صنعتی این استان گزارش شده که بیشترین بیماران به ترتیب به شهرهای زنجان، ابهر و سلطانیه اختصاص دارد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش‌بینی هوا اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: طی 24 ساعت گذشته ماهنشان با دمای 40+ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه این استان ثبت شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - جانشین فرمانده ناجا گفت: مقابله و مبارزه با موادمخدر و سرقت یکی از برنامه‌های جدی پلیس در سالجاری است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: حمایت از تولید در سال جهش تولید، یک تکلیف شرعی برای همه دستگاه‌ها است و در این راستا با ورود و حمایت دستگاه قضایی، سه واحد تولیدی تعطیل‌شده این استان به چرخه تولید بازگشتند.