دوشنبه 16 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در شرایط کنونی لازم است رسانه‌ها نقش تبیینی و اقناعی خود را برای برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم در وضعیت کرونا ایفا کنند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: بیش از 55 هزار تست آزمایشگاهی کرونا در قالب بستری و سرپایی در استان انجام شد که این کار همچنان ادامه دارد و علاوه بر آن بحث بیماریابی سرپایی نیز با شناسایی افراد مشکوک روند فعلی خود را طی می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: تاکنون هفت هزارو 853 پرونده برای دریافت 152 میلیارد و 180 میلیون تومان تسهیلات مشاغل آسیب‌دیده از کرونا در این استان تشکیل شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس فدراسیون ورزش جانبازان و معلولان کشور گفت: دولت توجه ویژه و وافری به ورزش جانبازان و معلولان دارد که باید از فرصت‌های فراهم شده به بهترین نحو استفاده کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: مهلت ثبت‌نام مشاغل آسیب‌دیده از کرونا جهت دریافت تسهیلات برای مشاغل دارای کد کارگاهی تا 15 و برای مشاغل بدون کد کارگاه تا پایان شهریور تمدید شده که انتظار می‌رود مدیران بانک‌ها اهتمام بیشتری نسبت به بررسی پرونده‌ها داشته و دستگاه‌های اجرایی مربوطه نیز در ترغیب جامعه هدف خود برای ثبت‌نام و دریافت تسهیلات، فعال‌تر شوند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: میزان وقف مردم در 40 سال بعد از انقلاب اسلامی در مقایسه با پیش از انقلاب، 3.5 برابر شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان از اجرای نظام توزیع جدید گاز مایع در این استان از ابتدای مرداد امسال خبر داد و گفت: مصرف کنندگان غیر از ساکنان روستاهای فاقد گاز شهری، لازم است با مراجعه به سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی، برای دریافت گاز مایع، ثبت نام کنند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: دستگاه‌های خدمات رسان مکلف به ارایه خدمات زیربنایی ازجمله آب شرب سالم و بهداشتی، برق و گاز به روستاهای جابجا شده ازجمله پالتلو هستند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده تمامی معلمان شاغل در مدارس غیردولتی این استان تا مهر 1402 گواهی صلاحیت حرفه‌ای دریافت می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرمانده یگان حفاظت اداره کل محیط زیست استان زنجان گفت: 2 شکارچی متخلف غیربومی به همراه راهنمای محلی به جرم شکار یک راس گراز در حوالی روستاهای نکتو و قلقاتی شهرستان ایجرود در دام محیط بانان گرفتار آمدند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف و ضبط 350 تن گندم قاچاق به ارزش تقریبی بیش از 9 میلیارد ریال، طی 48 ساعت گذشته در این استان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس هیات قایقرانی استان زنجان گفت: با وجود بستر و زمینه مناسب برای فعالیت رشته ورزشی قایقرانی آب های خروشان در زنجان این رشته ورزشی راه اندازی می‌شود.

خبرگزاری میزان

شبکه‌های سیما با توجه به محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا در کشور وخلاء تشکیل اجتماعات بزرگ حسینی، با تدارک برنامه‌های گسترده به «حسینه تلویزیون ایران» تبدیل می‌شوند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: بر اساس تفاهم‌نامه منعقد شده، تامین مالی پروژه‌های منتخب سرمایه‌گذاری استان با رقمی بالغ بر 9 هزار میلیارد ریال از منابع داخلی بانک صادرات ایران و به تشخیص استانداری زنجان انجام خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: طی 24 ساعت گذشته، شهر زنجان با دمای 11 درجه سانتیگراد بالای صفر به عنوان نخستین مرکز استان خنک کشور به ثبت رسید.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - تنها 2 روز دیگر به بزرگترین ماراتن علمی کشور باقی مانده است، آزمونی که با فراز و نشیب‌های فراوان متاثر از شیوع ویروس ناشناخته کرونا، امسال با تاخیر و حاشیه‌هایی همراه شد تا بیش از یک میلیون داوطلب علاوه بر استرس‌های کنکور سراسری، نگران سلامتی خود نیز باشند.