دوشنبه 16 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایسنا

رئیس مرکز سیمای استان‌ها با اشاره به تولید بیش از 284 قسمت سریال و مستند تلویزیونی و 127 ویژه برنامه در شبکه های استانی، درباره برنامه های محرم تاکید کرد: هرگونه ضبط یا پخش مراسم‌های عزاداری ایام ماه محرم امسال منوط به داشتن مجوز ستاد کرونا استان خواهد بود.

خبرگزاری میزان

رئیس مرکز سیمای استان‌ها در نشست خبری برنامه‌های شبکه‌های استانی در محرم امسال بااشاره به تولید بیش از 284 قسمت سریال و مستند تلویزیونی گفت: اولویت‌های رسانه‌ای شبکه‌های استانی برای پوشش عزاداری ماه محرم امسال تعیین شده و تلاش می‌کنیم از این فرصت برای توسل عمومی در دفع بلا از ایران بهره بگیریم.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: هیات‌هایی که پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی را رعایت نکنند، در مرحله اول به آنها تذکرداده می شود و درصورت تکرار عدم اجرای پروتکل‌ها، تعطیل خواهند شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: این استان با 49.1 درصد، رتبه اول نرخ مشارکت اقتصادی در کشور را داشته و با نسبت اشتغال 45.1 درصد در این شاخص نیز رتبه اول را دارد و با هشت درصد نرخ بیکاری، سومین استان کشور است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: آزادگان دلاور شاهدان عینی و بحق ایستادگی کشور در برابر دشمنان هستند که صبر و پیروزی ملت ایران مقابل هر تهدید، فشار و جنگی را به جهانیان ثابت می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پلیس در اعلام مهم ترین حوادث 24 ساعت گذشته از شناسایی و دستگیری جاعل اینترنتی و فروشنده اسکناس و مدارک تحصیلی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان زنجان روز یکشنبه مصادف با 26 مرداد ماه سالروز آغاز بازگشت آزادگان به کشور را طی پیامی تبریک گفت و افزود: آزادگان سند حقانیت اسلام، انقلاب و نظام هستند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان با اشاره به سهم 33.5 درصدی اشتغال این استان از بخش کشاورزی گفت: 2 برابر بودن سهم اشتغال استان در بخش کشاورزی در مقایسه با میانگین کشور نشان می‌دهد که حرکت‌های پرشتاب و خوبی در این بخش صورت گرفته که باید با کیفی‌سازی به دنبال ایجاد بهره‌وری باشیم.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: آزادگان سرافراز به عنوان الماس‌های درخشان در طول سال‌های سخت اسارت نه تنها روحیه دشمن را خرد کردند بلکه با صبر و مجاهدت، تکلیف خود به اسلام و ایران عزیز را به شایستگی ادا کردند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: هم‌اکنون 18 درصد از سرمایه‌گذاری خارجی کشور به میزان بیش از 154 میلیون دلار در استان زنجان انجام شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: در زمان حاضر برای 323 معلول ضایعه نخاعی خدمات ویژه شامل ارائه خدمات توانپزشکی، حق پرستاری و سایر خدمات مددکاری ارائه می‌شود که از ابتدای سال جاری تاکنون 600 پرونده افراد دارای معلولیت در کمیسیون پزشکی مورد بررسی قرار گرفته است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - باشگاه‌های ورزشی زنجان اعم از خصوصی و دولتی برای پیشگیری از شیوع کرونا و ابتلای ورزشکاران به این بیماری منحوس، مدت پنج هفته متوالی تعطیل بودند اما در هفته ششم، تعطیل بودن یا نبودن این مکان‌های ورزشی اعلام نشد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: صائین قلعه از توابع شهرستان ابهر طی 24 ساعت اخیر با دمای 11 درجه سانتیگراد بالای صفر، خنک‌ترین نقطه این استان ثبت شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - به مناسبت 26مردادماه گرامیداشت ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب " آن بیست و سه نفر" توسط اداره کل کتابخانه‌های عمومی زنجان به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - دبیر کمیسیون معدن اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان گفت: زنجان از استان‌های معدنی کشور بوده و رتبه ششم کشور را به لحاظ شمار معادن در اختیار دارد و هم‌اکنون از 333 معدن فعال در این استان 80 معدن فلزی و 253 معدن غیرفلزی هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پدران شهیدان «دهقان بنادکوکی»، «شایسته»، «قیطاسی» و مادران شهدا «علی‌رضایی»، «جعفری»، «قدیری» و «حاج تقی شاه‌سنایی» جانباز 70 درصد به فرزندان و یاران شهید خود پیوستند.