دوشنبه 16 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بررسی بازار کار کشور در سال 98 نشان می‌دهد که در این دوره با وجود تحریم‌های بین‌المللی و کاهش درآمدهای نفتی 430 هزار فرصت شغلی در کشور ایجاد شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان گفت: به زودی اتاق فکر رسانه در حوزه سلامت با حضور خبرنگاران استان راه‌اندازی می‌شود.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام تاکید کرد: امسال به دنبال افزایش اشتغال‌زایی و ایجاد ارزآوری در حوزه تولید هستیم.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: طبق اعلام وزارت کشور، این استان موفق به کسب رتبه اول کشور در برگزاری جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: امسال رویکرد ما، هدایت ظرفیت های مردمی در حوزه نذورات به سمت تامین تجهیزات و ملزومات کادر درمان و رفع دغدغه ها حوزه بهداشت و درمان در مقابله با کرونا است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام تاکید کرد: امسال به دنبال افزایش اشتغال‌زایی و ایجاد ارزآوری در حوزه تولید هستیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، امیرحسین مدنی در مراسم افتتاح فاز توسعه شرکت سیم و کابل نور زنجان به عنوان یکی از بنگاه‌های مشارکتی بنیاد برکت در شهرک صنعتی زنجان با حضور آیت‌الله خاتمی امام جمعه زنجان و نماینده، ولی فقیه در استان، خدابخش مرادی معاون سیاسی استاندار زنجان، مصطفی طاهری نماینده مردم زنجان در مجلس و جمعی از مقامات استانی، با بیان این مطلب افزود: در سال جهش تولید،...

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر صندوق کارآفرینی امید استان زنجان گفت: این صندوق با پرداخت 722 فقره تسهیلات، برای یک‌هزار و 313 نفر در روستاهای استان اشتغال ایجاد کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس اداره مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: " آجر به آجر "، طرحی است که زمینه را برای مشارکت حداکثری مردم نیک اندیش ایران اسلامی در امر مقدس مدرسه سازی فراهم می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: بنیاد برکت اجرای 350 طرح برای اشتغالزایی و توانمندسازی در روستاهای استان زنجان را پیش بینی کرده که با اولویت طرح‌های خرد و زودبازده اجرا می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از توقیف یک دستگاه اتوبوس مسافربری حامل انواع عینک طبی قاچاق به ارزش تقریبی 6 میلیارد ریال خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: همه مساجد در سطح این استان بازگشایی شدند و فقط اقامه نماز جماعت در آن‌ها مجاز است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: هوای خنک حاکم بر مناطق مختلف این استان تا پایان هفته ماندگار خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - ضرورت اقناع سازی شهروندان برای رعایت پروتکل‌های عزاداری ماه محرم، افزایش سالانه یک هزار میلیارد تومان میزان سرمایه‌گذاری صنعتی زنجان از سال 92 به بعد و ابتلای بیش از یک هزار کارگر واحدهای تولیدی زنجان به کرونا از جمله مهمترین عناوین خبری این استان در هفته گذشته بود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: در زمان حاضر به دلیل تغییرات و نیازهای جدید به وجود آمده، طرح هادی 198روستا در این استان نیازمند بازنگری است.

خبرگزاری ایسنا

«هر قدر عکس‌ها دلخراش‌تر باشند، می‌توانند نتیجه بهتری بگیرند. بعضی آدم‌ها به هیچ چیزی اهمیت نمی‌دهند، از طرفی هم گفته می‌شود که تأثیر یک عکس از 2000 کلمه بیشتر است. خود من آدم‌هایی را دیده‌ام که به کرونا اهمیت نمی‌دادند و جدی نمی‌گرفتند ولی با دیدن فیلم و یا تعدادی عکس متوجه عمق فاجعه شده‌اند که این ویروس تا چه حد می‌تواند خطرناک باشد و تأثیر بگذارد.»