دوشنبه 16 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: جنگلبانان، عاشقان طبیعت و حافظان انفال هستند که عاشقانه، دل به طبیعت داده و با کمترین امکانات و بدون ادعا از با ارزش‌ترین سرمایه‌های طبیعت، محافظت می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس هیات کشتی استان زنجان گفت: چهار تن از کشتی گیران مطرح و شاخص این استان، خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی آماده می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - با نگاهی دوراندیشانه به شرایط جامعه و پذیرش اصل برتری پیشگیری بر درمان که نقش بسیار پرکاربردی در زندگی اجتماعی دارد و با گزینش شیوه‌های کارآمد می‌توان انگیزه افراد برای ارتکاب بزه و به دنبال آن جرم را کاهش داد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با صدور اطلاعیه‌ای، اعلام کرد: عادی سازی روابط امارات با رژیم صهیونیستی، اقدامی ننگین و خیانتی آشکار است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: 37 نفر از فعالان در باشگاه‌های ورزشی این استان اعم از باشگاهدار، مربی و کارکنان که بر اثر شیوع ویروس کرونا، متحمل ضرر و زیان شده بودند، تسهیلات بانکی مربوطه را دریافت کردند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: سال گذشته حدود 800 تعاونی غیرفعال در این استان منحل شد و در سال جاری نیز روند شناسایی و تعیین تکلیف تعاونی‌های غیرفعال در دستور کار است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: با توجه به کم آبی‌های سال‌های اخیر و از طرفی نیاز کم آبی و مقاوم بودن نسبی درختان پسته در مقایسه با سایر درختان باغی، توسعه باغات پسته در شهرستان ماهنشان و بخش محدودی از شهرستان زنجان در منطقه رجعین در برنامه سازمان جهاد کشاورزی استان قرار دارد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان گفت: این اتاق می‌تواند در صادرات و حضور در بازارهای جهانی ملیله، همکاری و فعالیت داشته باشد که برای این کار، شناسایی، معرفی و تبلیغ ملیله زنجان از اهمیت بالایی برخوردار است و برای شناساندن آن باید در پیمان‌های شهری و جانمایی و المان‌ها، اقدامات بیشتری صورت گیرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان زنجان گفت: خانه‌های کوچک حمایتی و توانبخشی برای افراد دارای معلولیت، سالمندان، کودکان و بزرگسالان مبتلا به بیماری های مزمن روانی و کم توانان ذهنی معلولان دارای آسیب نخاعی ایجاد می شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت: برگزاری ترم تحصیلی آینده در این دانشگاه ترکیبی از آموزش‌های مجازی و حضوری خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس اداره پیش‌بینی هوای اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: خیرآباد در شهرستان سلطانیه طی 24 ساعت اخیر با دمای 10 درجه سانتیگراد بالای صفر، به عنوان خنک‌ترین نقطه استان زنجان ثبت شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: رفتارهای غیرعلمی و خارج از پروتکل‌های بهداشتی توصیه شده از سوی ستاد ملی کرونا به خصوص با توجه به در پیش بودن ایام محرم نگرانی‌هایی را ایجاد کرده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان گفت: تاکنون بیش از 261 هزارو 300 کیلوگرم گندم مازاد بر نیاز از کشاورزان استان به صورت تضمینی و توافقی از سوی این شرکت خریداری شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون میراث‌فرهنگی، وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی با اشاره به رعایت استانداردهای جهانی در موزه ملی حین برگزاری نمایشگاه‌ها با دیگر کشورها گفت: خارجی‌ها علاقه‌مند برگزاری نمایشگاه‌های مشترک آثار تاریخی با ایران هستند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: برخورد با اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت در دستور کار پلیس این استان قرار دارد و مقابله با آنان بسیار جدی است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام گرفته کنکور سراسری در این استان با آرامش کافی و مبتنی بر ضوابط اعلامی برگزار خواهد شد اما در این میان برخی حوزه های امتحانی مشکلات اساسی دارند که دستگاه‌های متولی امر باید نظارت‌های لازم را براساس چک لیست‌ها اعمال کنند.