دوشنبه 16 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک ناشر گفت: قیمت کاغذ وزیری در 10، 15 روز گذشته به بندی 395 هزار تومان رسیده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شهردار تهران و سفیر چین در ایران با هدف افزایش همکاری‌های بیشتر تهران و چین به ویژه در زمینه توسعه مترو و کاهش آلودگی هوا با هم دیدار کردند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - خانه احزاب استان زنجان با صدور بیانیه‌ای بر ضرورت تداوم محدودیت‌ها برای مهار ویروس کرونا تاکید کرد و از شهروندان خواست تا در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی مشارکت فعالانه داشته باشند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: لازم است موضوعات و برنامه‌های در نظر گرفته شده برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس زنجان با محوریت کنگره ملی سه هزارو 535 شهید این استان باشد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان خدابنده گفت: عملیات ساخت کتابخانه عمومی امام علی (ع) شهر قیدار در مراحل پایانی بوده و قرار است هفته دولت امسال به بهره برداری برسد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان گفت: جذب سرمایه‌گذار برای واحدهای تعطیلی که صاحبان آن‌ها راغب به واگذاری واحدها هستند، یکی از مهمترین اقداماتی بوده که پیگیری شده و امیدواریم با این اقدام و بازگشت واحدها به چرخه، گام موثری در راستای تولید و اشتغالزایی در این استان برداشته شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مسؤول شبکه فراهم‌آوری پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان گفت: 2 بیمار مرگ مغزی در این استان با اهدای ارگان‌های مختلف به بیماران نیازمند زندگی هدیه کردند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون امور اجتماعی بهزیستی استان زنجان گفت: برای کاهش آسیب‌های اجتماعی به ویژه فرار دختران از منزل باید اطلاع رسانی مناسب و هدفمندی از سوی دستگاه‌های متولی امر از قبیل آموزش و پرورش و دادگستری برای خانواده ها با هدف اصلاح رفتارهای خود در برابر فرزندان به ویژه دختران انجام شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس اداره فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده و با آغاز فصل تابستان، به دلیل شرایط کرونایی حاکم در کشور و این استان 70 درصد فعالیت‌های تابستانی به صورت مجازی و 30 درصد حضوری خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: طی 24 ساعت گذشته شهر زنجان در بین مراکز استان به عنوان سومین نقطه خنک کشور گزارش شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خرمدره گفت: شکارچیان سه قطعه کبک از سوی محیط‌بانان این شهرستان دستگیر و این پرندگان زیبا از دست شکارچیان متخلف رها شدند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: در پی تصمیم ستاد استانی کرونا، اماکن مقدسه اسلامی اعم از مساجد، امامزادگان (ع) تکایا و حسینیه های زنجان از 16 تیر به مدت یک هفته دوباره تعطیل شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: آن دسته از باشگاه‌های ورزشی زنجان که فاقد بیمه و کدکارگاهی تامین اجتماعی بودند نیز تسهیلات بانکی دریافت می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان گفت: زنجان، قطب صنعت نساجی، روی و محصولات برق پرقدرت بوده و 40 درصد سهم بازار کشور در تولید محصولات دخانی را به خود اختصاص داده و تلاش بر این است تا طی ماه‌های آینده در تولید محصولات شوینده، بهداشتی و صنایع غذایی نیز به قطب تولید کشور تبدیل شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: با پیک شیوع کرونا در این استان، اطلاع رسانی، آموزش رسانه های گروهی و در نهایت بررسی های میدانی در سطح شهر نشان می دهد میزان استفاده شهروندان از ماسک از 10 درصد به 60 درصد افزایش یافته است.

وب‌گاه عصر ایران

با شروع شیوع دوباره بیماری کرونا در استان زنجان تمامی بیمارستان‌های شهرستان زنجان مملو از بیماران کرونایی شده است.