دوشنبه 16 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

خانمحمدی رئیس نظام صنفی جهادکشاورزی استان زنجان با اشاره به علت افزایش قیمت برنج در بازار گفت: مطرح شدن موضوع محدودیت در کشت و صادرات برنج ایرانی موجب افزایش قیمت‌ها شده و در واقع ثبات قیمت گذاری نیز در بازار وجود ندارد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: بررسی، پیگیری و حل مشکل شرکت ایران ترانسفو از مصوبات سفر رییس قوه قضاییه به زنجان و دستور ایشان به دستگاه قضایی استان بود و خوشبختانه امروز مشکل این شرکت برطرف شده است و به فعالیت عادی خود ادامه می‌دهد.

خبرگزاری ایرنا

استان‌ها - ایرنا - ایرانیان پنجمین ماه همه‌گیری ویروس کرونا را پشت سر می‌گذارند و دستکم تا پایان سال چشم‌انداز مثبتی برای از بین رفتن این بیماری در کشور وجود ندارد؛ این در حالی است که همگام با تلاش دانشمندان برای دستیابی به واکسن این بیماری، در حال حاضر کارشناسان پیشگیری را تنها در گرو اجرای پروتکل‌های بهداشتی می‌دانند.

خبرگزاری تسنیم

معاون وزیر راه با بیان این که زمین مورد نیاز ساخت واحدهای طرح ملی مسکن در حال تامین است، گفت: ساخت این واحدها با همکاری تعاونی ها خوش سابقه آغاز می شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه شبکه راه‌های ارتباطی در مناطق و محورهای مختلف استان زنجان متوازن نیست و جبران این کاستی نیازمند توجه جدی است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور و مصوبه نهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار این استان، گوشت مرغ گرم به نرخ 15 هزار و 750 تومان عرضه می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، همزمان با تاکید ویژه رییس‌جمهوری برای تولید سریع مسکن در کشور، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از تامین بخش عمده‌ای از اراضی مورد نیاز ساخت مسکن ملی در استان‌های مختلف خبر داد و گفت: تعاونی‌های خوشنام نیز برای ساخت مسکن ملی مشارکت می‌کنند. «سرعت دادن به امر تولید مسکن» یکی از سیاست‌های کلان کشور و برنامه اصلی این روز‌های وزارت راه و شهرسازی است...

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: هم اکنون در حوزه توانبخشی بیش از 21 هزار پرونده تحت حمایت بهزیستی وجود دارد که 14 هزار و 411 خانوار اعم از افراد دارای معلولیت و بیماران اعصاب و روان مستمری بگیر سازمان هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - همزمان با تاکید ویژه رییس‌جمهوری برای تولید سریع مسکن در کشور، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از تامین بخش عمده‌ای از اراضی مورد نیاز ساخت مسکن ملی در استان‌های مختلف خبر داد و گفت: تعاونی‌های خوشنام نیز برای ساخت مسکن ملی مشارکت می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: با توجه به ضرورت تسهیل و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و تسریع در الکترونیکی‌سازی بخشی از خدمات سازمان امور مالیاتی، اجرای طرح ابلاغ الکترونیکی اوراق مالیاتی در زنجان آغاز شد و هم‌اکنون بیش از 30 خدمت مالیاتی به صورت الکترونیکی به مودیان ارائه می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - همزمان با نزدیک شدن به زمان پایان مهلت ویرایش اطلاعات متقاضیان طرح مسکن ملی، وزارت راه و شهرسازی از اعطای تسهیلات 100 میلیونی برای هر واحد مسکن ملی به متقاضیان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان زنجان گفت: در زمان حاضر 14 عنوان برنامه خدمات حمایتی برای دانش آموزان با نیازهای ویژه از قبیل عینک، وسیله کمک آموزش بینایی، پروتز و اورتز، ویلچر، کفش و کفی طبی، جراحی کاشت حلزون، تعمیر قطعات پروتز، کاشت حلزون داروی مستمر، خدمات بیمارستانی و خدامت پاراکلینیکی ارائه می‌شود.

خبرگزاری میزان

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بخش عمده‌ای از اراضی مورد نیاز ساخت مسکن ملی در استان‌های کشور تامین شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - سالانه سطح وسیعی از اراضی ملی بر اثر آتش‌سوزی به تلی از خاکستر، تبدیل می‌شود و طبق نتایج بررسی‌ها، سهل‌انگاری افراد از مهمترین علت‌های این حادثه است که آموزش، نقش بسیار مهمی در کاهش آتش‌سوزی مراتع و خسارت‌های ناشی از آن دارد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - ضرروت عرضه گوشت مرغ با نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار در استان، نیاز به آماده سازی تخت‌های جدید بیمارستانی در نتیجه افزایش شیوع کرونا در زنجان و برخورد با اخلالگران بازار در استان از جمله مهمترین عناوین خبری زنجان طی هفته گذشته بود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس هیات ورزش جانبازان و معلولین استان زنجان گفت: کمبود اعتبار باعث شده است برخی قهرمانان جانباز و معلول این استان برای بازی، با دیگر استان‌های کشور قرارداد ببندند که انتظار می‌رود شرکت‌ها و کارخانجات، دست این هیات را بگیرند.