سه‌شنبه 17 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: ایجاد شعبه هلال احمر در شهرستان سلطانیه از توابع این استان نیازمند فراهم کردن مقدمات لازم از سوی فرمانداری شهرستان است.

خبرگزاری دانا

مظفری رئیس پلیس راه استان زنجان از وقوع یک حادثه تلخ رانندگی در زنجان خبرداد و گفت: این تصادف که در اثر برخورد شاخ به شاخ دو دستگاه خودرو به وجود آمد 5 کشته برجای گذاشت.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: در ماه مبارک رمضان امسال 657حامی و خیر نیکوکار حمایت مادی و معنوی از 729یتیم و فرزندان محسنین را در این استان بر عهده گرفتند.

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: چرخ اقتصاد استان به خوبی در حال گردش است و سرمایه گذاری در حوزه صنعت زنجان در 2 سال گذشته سه و نیم برابر شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان از آغاز عملیات مرمت بیمارستان شهید بهشتی این استان با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی خبر داد و گفت: راه اندازی موزه پزشکی و سلامت نیز در محل این بیمارستان برای آگاهی شهروندان از تاریخ بهداشت و درمان استان، در دستور کار است.

خبرگزاری دانا

یکی از شگفت‌انگیزترین پدیده‌های طبیعی ایران تپه‌های آلا داغ لار یا کوه‌های رنگی می‌باشند که در مسیر زنجان به ماهنشان در استان زنجان قرار گرفته‌اند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: برای رانندگان، مالکان خودروهای برون شهری و شرکت‌های فعال آسیب دیده از کرونا در این استان تسهیلات بانکی پرداخت می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس کل بیمه مرکزی که برای افتتاح صندوق تامین خسارت‌های بدنی و بررسی آخرین وضعیت صنعت بیمه در زنجان به این استان سفر کرده بود، افزایش ضریب نفوذ بیمه را از شرکت‌های بیمه‌ای و شبکه فروش در این استان خواستار شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: برخورد رخ به رخ 2 دستگاه خودرو در مسیر ارتباطی خدابنده - همدان، پنج کشته برجا گذاشت.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: متاسفانه وجود بیماری کرونا در بین مردم در حال فراموشی است، در حالی‌که مردم باید بدانند که این بیماری تمام نشده و رعایت پروتکل‌های بهداشتی ضروری است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران، صنعت بیمه را به دریا تشبیه کرد و گفت: دریا با یک رودخانه تشکیل نمی‌شود و به رودهای زیادی نیاز است و شبکه فروش بیمه در سراسر کشور نیز نقش رودخانه‌ها را در دریای صنعت بیمه ایفا می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رییس کل بیمه مرکزی گفت: حذف فیزیکی بیمه‌نامه‌های شخص ثالث به معنی حذف نمایندگان شبکه فروش نبوده و فعالیت صنعت بیمه با حذف تمام بیمه‌نامه‌ها نیز بدون وجود نمایندگان فروش، امکانپذیر نیست.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس کل بیمه مرکزی گفت: حذف فیزیکی بیمه‌نامه‌های شخص ثالث به معنی حذف نمایندگان شبکه فروش نبوده و فعالیت صنعت بیمه با حذف تمام بیمه‌نامه‌ها نیز بدون وجود نمایندگان فروش، امکانپذیر نیست.

خبرگزاری دانا

مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی گفت: هیچ زندانی بدهکار دیه ناشی از حوادث رانندگی در زندانهای کشور وجود ندارد.