سه‌شنبه 17 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان گفت: هماهنگی خوبی در سیستم بانکی استان وجود دارد که هم افزایی و استفاده از تجربیات، خدمتگزاری به مردم و مشتریان این مجموعه را چشمگیر می‌کند.

خبرگزاری دانا

علیزاده مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان گفت: در مجموع بیش از 80 میلیارد تومانی مشترکان به شرکت توزیع برق استان زنجان بدهکار هستند.

خبرگزاری دانا

محمود موسوی، رئیس اتاق اصناف استان زنجان گفت: زنجان ظرفیت رشد مجتمع‌های تجاری و پاساژ را ندارد و باید متولیان در صدور مجوز احداث دقت کنند.

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری ایسنا

بنابر اعلام گزارش اپیدمیولوژی بیماری کرونا منتشر شده از سوی وزارت بهداشت و در هفته منتهی به 23 خردادماه، روند صودی کووید19 در 14 استان مشاهده می‌شود.

خبرگزاری دانا

میثم زنجانی، مدیرامور سینماهای استان زنجان گفت: بر اساس اعلام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دو سینمای بهمن و روشا از اول تیرماه فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

خبرگزاری دانا

علی کاظمی، مدیرکل بنیاد شهید استان زنجان گفت: در 8 جلد وصیت نامه شهدا آماده سازی شده است که تا کنون یک جلد آن به چاپ رسیده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: ضریب ابتلا به ویروس کرونا در زنجان به 1/24 نفر رسیده است و امروز شهرستان های زنجان و خرمدره در وضعیت قرمز قرار دارند.

خبرگزاری دانا

فاطمه مصطفوی ارثیه ای برایش باقی مانده که این روزها محل درآمد و گذران زندگی‌اش شده و با آن 12 فرزند خود را بزرگ کرده است. عسل تولیدی این خانواده این روزها مشتری‌های خاص خود حتی از دیگر کشورها را دارد و محل کسب و روزی این خانواده است.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - برگزیدگان جشنواره سراسری شعر و ادب دانشجویی از همدلی تا شکوفایی سال 98 به میزبانی دانشگاه پیام نور گیلان به صورت مجازی از سوی این دانشگاه معرفی شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: 10 هکتار از مراتع روستای ده‌بهار در شهرستان طارم، طعمه حریق شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: هر جا ایفای مسؤولیت متقابل انجام شده، مشکلات نیز به صورت عملیاتی حل شده وگرنه مشکلات گره‌گشایی نمی‌شوند.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل _ ایرنا _ مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: از محل سفر رییس‌جمهوری به این استان 400 میلیارد ریال اعتبار برای ادامه عملیات اجرایی پروژه راه ارتباطی خلخال - منجیل منظور شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس کل بیمه مرکزی گفت: سطح و ضریب پوشش بیمه‌ای، نشان‌دهنده رشد و توسعه‌یافتگی جامعه، جذب سرمایه‌گذاری، آرامش و اطمینان برای خانواده‌ها و مسؤولان جامعه بوده و ضریب پوشش بیمه ای، ارتباط مستقیم با سطح توسعه‌یافتگی دارد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - با شیوع ویروس کرونا، رسانه‌ها از همان ابتدا با جدیت هرچه تمام پای کار ایستادند تا با آگاهی بخشی به عموم مردم و یاری رسانی به مسوؤلان با تمام توان با این ویروس منحوس مقابله کنند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: از مجموع 124 هزار هکتار از زمین‌های مستعد توسعه سامانه‌های نوین آبیاری در این استان، تاکنون 55 هزارو 156 هکتار معادل 44.30 درصد اراضی، به این سامانه‌ها مجهز شده است.