چهارشنبه 18 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: 10هزار کنتور برق واحدهای مولد استان که نقش بسزایی در مدیریت بهینه انرژی دارند، تا پایان سال جاری هوشمند سازی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجن - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: با تشکیل ستاد نهضت آموزش در این اداره کل حدود هفت هزارو 500 نفر ساعت جلسه با هدف پشتیبانی از آموزش ها برگزار شد که حدود 2 هزارو 500 معلم، سرگروه‌های آموزشی و نیروهای اداری این اداره کل در این ایام محتوای آموزشی تولید کردند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: در پی وقوع بارندگی‌های اخیر خسارت شدیدی به تاسیسات آب آشامیدنی شهر آببر شهرستان طارم وارد شد که با اقدامات به موقع، اختلالی در آبرسانی به شهروندان شهر آببر ایجاد نشد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: مجمع انتخابات هیات تکواندو این استان با رعایت پروتکل‌های پزشکی و بهداشتی برگزار خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه پس از شیوع ویروس کرونا بیش از 97 درصد کلاس‌ها در واحدهای این دانشگاه به صورت برخط برگزار می‌شود، گفت: میزان مشارکت دانشجویان در این کلاس‌ها روند صعودی داشته و در زمان حاضر به حدود 70 درصد در متوسط استانی رسیده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس، کلاس‌های حضوری دوره‌های سوادآموزی، آموزش سوادآموزان در استان از حضوری به مجازی تغییر کرده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان زنجان گفت: در سال آبی جاری شهر آببر شهرستان طارم با 262 میلیمتر، رکورددار بیشترین بارندگی‌های این استان شد.

خبرگزاری دانا

بر اساس پیشنهاد تعدادی از مسئولان اجرایی که طی روزهای اخیر به تایید حجت الاسلام روحانی رئیس جمهور رسیده و به دستگاه های مربوط ابلاغ شده، مقامات و ماموران موسسات عمومی باید اطلاعات محرمانه و خیلی محرمانه مراجع قضایی را درصورت درخواست آن مراجع، ارائه کنند اما ارائه اطلاعاتی که طبقه بندی آن ها "سری" و "به کلی سری" باشد، صرفا با موافقت رئیس قوه قضاییه به مراجع قضایی مجاز خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون آموزش حوزه‌های علمیه برادران استان زنجان گفت: مجموع طلاب مشغول به تحصیل در حوزه‌های علمیه برادران این استان، یک‌هزار و 200 نفر است که 90 نفر از این تعداد در سال تحصیلی 99-98 پذیرش شدند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: با توج به ورود سامانه بارشی از بعدازظهر امروز /10 اردیبهشت / به استان لازم است کشاورزان، باغداران و دامداران زنجان به هشدار و توصیه‌های هواشناسی، توجه جدی داشته باشند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: به کارگیری افراد بدون بیمه غیرقانونی است و به همین دلیل غیرقانونی بودن، آماری از افراد شاغل فاقد بیمه در این استان در دسترس نیست.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان زنجان گفت: نیروی انتظامی و دستگاه قضایی به عنوان مجموعه‌ای واحد و منسجم با رسالت مهم امنیت هستند و دستگاه قضایی این استان با تمام توان از پلیس برای تامین و حفظ امنیت و آرامش مردم حمایت می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مصاحبه رپرتاژگونه و جانبدارانه روزنامه اجاره‌ای با یکی از مفسدان اقتصادی، اعتراض رسانه‌ها را برانگیخت.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد حدود 40 تا 50 درصد بیماران مبتلا به کرونای بستری در بیمارستان‌های این استان، مربوط به بیماران قلبی و عروقی است.

خبرگزاری دانا

قیمت برخی حبوبات در چند ماه اخیر به یک‌باره افزایش یافته و قیمت برخی از اقلام نزدیک دو برابر افزایش پیدا کرده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: نهم اردیبهشت ماه در تقویم کشور با عنوان روز ملی شوراها نام گرفته است تا بیانگر اراده جمعی مردم در عرصه تصمیم‌گیری و تحقق و اعتلای مردم‌سالاری دینی در ایران به عنوان مصداقی از آیه شریفه "و امرهم شوری بینهم" باشد.