چهارشنبه 18 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

درستی رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان با تاکید بر حفظ حرمت ماه مبارک رمضان و پرهیز از روزه‌خواری در مکان‌های عمومی گفت: با کسانی که قصد هنجار شکنی دارند برخورد می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: طی مکاتبات انجام گرفته با سازمان رتبه‌بندی‌های بین‌المللی دانشگاهی تایمز، دانشگاه علوم پزشکی این استان در اولین سال حضور در این رتبه‌بندی، در بازه 400 تا 600 دانشگاه‌های تاثیرگذار در دنیا قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان گفت: ارایه تسهیلات به باشگاه‌های ورزشی، حرکت بسیار ارزشمندی از سوی وزارت ورزش و جوانان است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: مردم این استان از تردد و اتراق در کوهپایه‌ها و مسیل‌ها به دلیل وقوع رعد و برق و احتمال جاری شدن سیل خودداری کنند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: در زمان حاضر با وجود افزایش غلظت آلاینده‌ها، کیفیت هوای این استان در وضعیت سالم است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - در روزهایی که بازار انواع محصولات متاثر از فضای کرونایی در نوسان است، به اعتقاد کارشناسان و مسوولان ذیربط جلوگیری از واردات و کمبود تولید، علت اصلی افزایش بی‌رویه نرخ حبوبات در آستانه ماه مبارک رمضان بوده و این وضعیت با شیوع ویروس کرونا بی‌ارتباط است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رسانه‌ها و مطبوعات استان زنجان در هفته گذشته موضوعات مختلفی را در سرخط اخبار و صفحات نخست خود انعکاس دادند که از جمله آن‌ها می‌توان به چالش‌های پیش روی بازاریان در اثر تعطیلی واحدهای صنفی و کاهش ساخت و سازهای غیرمجاز در زنجان در اثر شیوع کرونا اشاره کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس دانشکده پزشکی زنجان گفت: منفی بودن تست کرونای افراد به معنای ناقل نبودن آنان نیست، بلکه بر ممکن است فرد بر اساس علائم بالینی و شواهد آزمایشگاهی دیگر، مبتلا به کرونا باشد و باید به طور جدی نکات بهداشتی و آداب تنفسی را رعایت کند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان گفت: نگاه ویژه‌ای به تحقق شعار سال مبنی بر «جهش تولید» داریم که در این راستا کمیته احیا برای کمک به واحدهای تولیدی استان در اتاق بازرگانی زنجان تشکیل شده است.

خبرگزاری دانا

ماه رمضان امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا ویروس به شکل دیگری برگزار و آداب و رسوم این ماه بیشتر به سمت ارائه در فضای مجازی پیش می‌رود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: طی 24 ساعت گذشته بر اثر وقوع 2 فقره حادثه رانندگی در سطح مسیرهای ارتباطی این استان 2 نفر جان باخت.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرماندار شهرستان خدابنده گفت: سال گذشته 415 میلیون تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های عمرانی در روستاهای فاقد دهیاری این شهرستان تخصیص یافت.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: تشکیل کمیته احیا در اتاق بازرگانی این استان، اقدام بسیار خوبی برای کمک به واحدهای تولیدی بوده که نظرات بخش خصوصی و موارد مطروحه در این کمیته با هماهنگی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی باید در تدوین نقشه راه جهش تولید استان، اعمال شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: بیشترین میزان بارش باران از روز پنجشنبه تاکنون، با 47 میلیمتر از ایستگاه هواشناسی پری این استان گزارش شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مسوؤل اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری خودرو این استان از امروز / شنبه ششم اردیبهشت ماه / بازگشایی شد.

خبرگزاری دانا

آیت‌الله علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تشریح فضائل ماه مبارک رمضان گفت: با همه وجود از خداوند بخواهید، دعاهایتان مستجاب می‌شود.