چهارشنبه 18 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: با شیوع ویروس کرونا در استان آزمایشگاه اول با ظرفیت 200 تست در روز راه اندازی شد که این ظرفیت با تاسیس دومین آزمایشگاه به روزانه 500 تست رسید.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس هواشناسی استان زنجان گفت: زنجان با دمای 2 درجه سانتیگراد کمترین دمای صبحگاهی در بین مراکز استان‌ها را ثبت کرد.

خبرگزاری دانا

محمود علیمحمدی، معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: خسارت‌های ناشی از بیماری کرونا به اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه از سوی وزارتخانه جبران می‌شود.

خبرگزاری دانا

شمس‌الدین موسوی، معاون اجرایی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: تا کنون یک میلیارد و 761 میلیون و 500 هزار تومان در استان زنجان برای کمک به نیازمندان جمع آوری شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - نماینده سازمان بهداشت جهانی (who) در ایران، برنامه غربالگری مبتلایان به کرونا را در استان زنجان با اهمیت و منجر به کنترل این بیماری خواند و گفت: با این طرح افراد مبتلا سریع شناسایی، خدمات پیش بیمارستانی دریافت و درمان می‌شوند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مسؤول گروه جهادی 313 استان زنجان گفت: بر اساس اجازه و موافقت آیت الله سیدمحمد حسینی زنجانی مقرر شد که در صورت انجام کار پسندیده و وظیفه شرعی پرداخت خمس مال اعضای این گروه و خیران علاقه‌مند، از طریق نماینده ایشان در گروه جهادی 313 بعد از پرداخت کامل خمس درصدی از آن با تایید مرجع عالیقدر به حساب گروه واریز شود تا در کارهای جهادی محرومیت‌زدایی مورد استفاده قرار گیرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان زنجان از شناسایی و انهدام باند کلاهبرداری و پولشویی 22 میلیارد ریالی از سوی پلیس فتا این استان خبر داد.

خبرگزاری دانا

ایزدی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در مورد توزیع شکر و برنج دولتی در استان زنجان گفت: 670 تن برنج و همچنین 670 تن شکر تنظیم بازاری در استان زنجان توزیع می‌شود.

خبرگزاری دانا

امیر ارجمند، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: ششمین جشنواره غذای اکو - جاده ابریشم امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا در زمان دیگری برگزار می‌شود.

خبرگزاری میزان

استاندار زنجان با بیان اینکه اگر تست‌گیری گسترده در این استان انجام نمی‌شد تعداد مبتلایان بالا می‌رفت، گفت: تست گیری تنها به افراد بستری در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها محدود نشد و با تست گیری گسترده، دایره شیوع کرونا در استان را بسیار محدود کردیم.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - اهدای خون، ارمغانی برای حیات بخشیدن به بیماران نیازمند و عملی پسندیده با اجر دنیوی و اخروی محسوب می‌شود که می‌تواند علاوه بر فوایدی که برای افراد اهدا کننده داشته باشد سالانه جان هزاران بیمار نیازمند به آن را نجات دهد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: نقشه راه جهش تولید این استان با اقدام عادی و روزمره مدیران، محقق نمی‌شود بلکه الفبای تحقق نقشه راه این است که مدیران باید اموری که به آن‌ها سپرده می‌شود را عملیاتی کنند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: سال گذشته یک هزارو 164 فقره انشعاب غیرمجاز آب آشامیدنی در سطح شهرهای استان شناسایی شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا، بیش از 50 درصد خدمات این اداره کل به صورت الکترونیکی و از طریق سایت و سامانه ارمغان انجام می‌شود که این اقدامات در استای خدمات رسانی بهتر است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: فروردین امسال حدود 6 هزار سرعت غیرمجاز از سوی سامانه‌های ثبت تخلف تردد در جاده‌های این استان ثبت شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: با ورود سامانه بارشی جدید به منطقه، آسمان زنجان روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری، ابری و بارانی خواهد شد.