شنبه 5 آبان 1403

استان قم

استان قم

وب‌گاه فرارو

هنوز چیز زیادی از حوادث اخیر مدارس در قم نمی‌دانیم، می‌دانیم که اقلا یکی از اعضای شورای تامین استان قم با برخی دانش‌آموزان حادثه دیده ملاقات کرده است، می‌دانیم که دادستانی استان قم قول پیگیری داده است و همین‌طور یکی از نمایندگان قم در مجلس گفته که موضوع در حال بررسی است، دو ماه و ده روز از اولین گزارش مسمومیت در مدارس قم گذشته است. دوازده مدرسه که اغلب آن‌ها دخترانه هستند، گزارش‌هایی...

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون درمان علوم پزشکی قم بیان کرد: یافته‌های اولیه وجود مونوکسید کربن را در تعدادی از مدارس تأیید می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

از 9 آذر امسال تا کنون دانش‌آموزان 12 مدرسه قم دچار مسمومیت تنفسی شده‌اند

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سریال مسمومیت دانش آموزان مدارس قم که بیش از دو ماه آغاز شده، همچنان ادامه دارد و علت این حوادث هنوز مشخص نشده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

مدارس استان قم به‌دلیل مسمومیت‌ها غیرحضوری شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دانشگاه علوم پزشکی قم اعلام کرد؛ از صبح امروز (دوشنبه) 61 دانش آموز با علائم مسمومیت تنفسی از مجموع 8 مدرسه قم توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مجید محبی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم امشب در گفتگو با خبرنگاران بیان کرد: بر اساس اعلام اورژانس 115 قم از صبح دوشنبه تعداد 61 دانش آموز با علائم مسمومیت در 8 مدرسه قم به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

وب‌گاه فرارو

سریال مسمومیت دانش آموزان مدارس قم که بیش از دو ماه آغاز شده، همچنان ادامه دارد و علت این حوادث هنوز مشخص نشده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

چراغ اختتامیه «چهاردهمین سوگواره هنر عاشورایی» در تماشاخانه مهر حوزه هنری انقلاب اسلامی روشن شد و اسامی برگزیدگان اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

والدین دانش آموزان مسدود شده استان قم آنها معتقدند در شرایط فعلی بهتر است آموزش در مدارس قم غیرحضوری پیگیری شود تا دلیل ماجرا مشخص گردد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر ناحیه چهار اداره‌کل آموزش و پرورش قم گفت: استرس ناشی از احتمال مسمومیت در یکی از مدارس دخترانه دراین استان، 18 دانش آموز را راهی مراکز درمانی کرد.

وب‌گاه فرارو

معاون دانشگاه علوم پزشکی استان قم بیان کرد: با توجه به نمونه‌های خونی که از دانش آموزان در مدارس گرفتیم شرایط آن‌ها طبیعی بوده، البته بنا به احتیاط و وظیفه 18 نفر از دانش آموزانی که والدین آن‌ها درخواست آزمایش از فرزندانشان داشتند به بیمارستان شهید بهشتی منتقل شدند که طبق بررسی‌ها سالم بودند و در حال ترخیص از بیمارستان هستند.

وب‌گاه گسترش

سیامک محبی مدیر ناحیه چهار اداره‌کل آموزش و پرورش قم گفت: استرس ناشی از احتمال مسمومیت دریکی از مدارس دخترانه دراین استان، 18 دانش آموز را راهی مراکز درمانی کرد. محبی ادامه داد: دانش آموزان به دلیل آشفتگی اوضاع مدرسه و با توجه به حوادث مشابه به دلیل بار روانی دچار اضطراب و استرس شدند و آنچه مشهود بود بیشتر اضطراب دانش آموزان بود و دانش آموزی با شرایط وخیم نداشتیم.

خبرگزاری تسنیم

همرزم شهید نبی‌لو در مراسم رونمایی از کتاب «لبخند مصطفی» با بیان خاطره‌ای از این شهید گفت: او وقتی تابلوی دیرالزور را دید، گفت بچه‌ها من اینجا شهید می‌شوم.

خبرگزاری مهر

رئیس کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور گفت: توزیع رایگان محصولات، دور از شأن تولیدکننده و توهین به اوست که بیاید و محصولی را تولید کرده و برخی آنها را بخرند و رایگان در اختیار عده‌ای قرار دهند

وب‌گاه اقتصاد نیوز

استرس ناشی از احتمال مسمومیت دریکی از مدارس دخترانه در استان قم، 18 دانش آموز را راهی مراکز درمانی کرد.