شنبه 5 آبان 1403

استان قم

استان قم

خبرگزاری تسنیم

انتخابات کمیسیون‌های مربیان، داوران و ورزشکاران فدراسیون کاراته روز چهارشنبه 12 بهمن ماه به صورت الکترونیک برگزار می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عصر امروز در پی تماس مسئولان دبیرستان دخترانه فاطمیه صفاشهر قم با اورژانس 115 قم، 15 دانش آموز با علایم تهوع استفراغ و سرگیجه به مراکز درمانی منتقل شدند.

خبرگزاری مهر

«روزگار طیبه» زندگینامه داستانی شهیدان طیبه و مرتضی واعظی و ابراهیم و فاطمه جعفریان نوشته مریم فهیمی توسط انتشارات کتاب جمکران با مشارکت ستاد ملی کنگره شهدای استان قم منتشر شد.

خبرگزاری تسنیم

انتشارات جمکران کتاب «لبخند مصطفی» را با نگاهی به زندگی‌نامه شهید مدافع حرم، مصطفی نبی‌لو، منتشر کرد و در دسترس علاقه‌مندان قرار داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دو تن از زنان تاثیرگذار برونئی دارالسلام، در سفر به استان قم، ضمن بازدید از مرقد مطهر حضرت معصومه (س) و اماکن دیدنی قم، از دانشگاه جامعه الزهرا نیز بازدید کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اسماعیلی در فضای مجازی نوشت: دولت مردمی علی رغم همه مشکلات قبلی و توطئه‌های دشمنان از اهتمام جدی برای رفع مشکلات مردم برخوردار است.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - مرحله نهایی و ملی بخش معارفی قرآن کریم در سه رشته تفسیر قرآن کریم، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه با حضور 74 شرکت کننده به میزبانی استان قم، از هشتم تا یازدهم بهمن برگزار می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که در راستای سفرهای استانی خود این هفته عازم قم شده است از صبح امروز با حضور در بیوت مراجع تقلید به ارایه گزارش فعالیت های فرهنگی هنری صورت گرفته در یکسال و نیم گذشته این وزارتخانه پرداخت.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که روز پنجشبه به استان قم سفر کرده است در نخستین برنامه کاری خود با آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) دیدار و گفت و گو کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب «واحد مخاطرات» نوشته زهرا سادات تقوی، زهرا سادات حسینی مهرآبادی، زهرا زارع، معصومه رئیسی، معصومه عبداللهی و معصومه عسگر اقدم با سرپرستی فاطمه تقی زاده و تصویرگری اسماعیل چشم رخ به‌تازگی توسط انتشارات کتاب جمکران با مشارکت ستاد ملی کنگره شهدای استان قم چاپ و روانه بازار نشر شده است. این کتاب با نثری طنز، بر اساس خاطرات رزمندگان لشکر 17 علی‌بن‌ابیطالب...

خبرگزاری مهر

قم - رئیس سازمان محیط زیست گفت: به دلیل عدم تخصیص حقابه ها و تغییرات اقلیمی، 2 میلیون هکتار از تالاب‌های کشور در حال تبدیل شدن به منشأ برداشت گرد و غبار هستند.

خبرگزاری تسنیم

در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، نمایندگان ناظر در چند شورا انتخاب شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، 5 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی اعضای ناظر مجلس در شورای فرهنگ عمومی استان‌ها به شرح زیر انتخاب شدند: مهدی عیسی زاده به عنوان عضو ناظر مجلس در شورای فرهنگ عمومی در استان آذربایجان غربی سیدکاظم موسوی به عنوان عضو ناظر مجلس در شورای فرهنگ عمومی در استان اردبیل عباس مقتدایی به عنوان عضو ناظر مجلس در شورای فرهنگ عمومی در استان...