شنبه 5 آبان 1403

استان قم

استان قم

وب‌گاه عرشه آنلاین

جلسه‌ای در دادستانی استان قم به دنبال وقوع چهار حادثه مسمومیت دانش‌آموزان در مدارس فاطمیه و نور، با حضور مسئولان استانی و با محوریت بررسی ابعاد و علل بروز این حادثه و راهکارهای پیشگیری از حوادث مشابه برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به‌دنبال وقوع چهار حادثه مسمومیت دانش‌آموزان در مدارس فاطمیه و نور، جلسه‌ای در دادستانی استان قم با محوریت بررسی ابعاد و علل بروز این حادثه و راهکارهای پیشگیری از حوادث مشابه برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب «لبخند مصطفی» نوشته مریم دوست‌محمدیان به‌تازگی توسط انتشارات کتاب جمکران منتشر و راهی بازار نشر شده است. این‌کتاب با موضوع زندگی‌نامه شهید مدافع حرم مصطفی نبی‌لو توسط دفتر ادبیات پایداری انتشارات کتاب جمکران با مشارکت ستاد ملی کنگره شهدای استان قم عرضه شده است. شهید مصطفی نبی‌لو از رزمندگان دفاع مقدس و کارمند کمیته امداد امام خمینی (ره) بود...

وب‌گاه عرشه آنلاین

برای سومین بار در هفته جاری، تعدادی از دانش‌آموزان دبیرستان بلقیس برقعی قم دچار مسمومیت شدند.

خبرگزاری مهر

قم - معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی گفت: بیش از 25 هزار هکتار زمین برای نهضت ملی در کشور تخیصص داده شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده مردم قم در مجلس با اشاره به اینکه مسئولان استان قم هیچ پاسخ قانع کننده‌ای در مورد حوادث سریالی مسمومیت دختران دانش‌آموزان قم ارائه نکرده اند، از ثبت سوال خود از وزیر آموزش و پرورش در این رابطه خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، بالاخره جشنواره چهل و یکم تئاتر فجر هم با همه فراز و نشیب هایش به پایان رسید. از افتتاحیه نچسب تا اختتامیه پرشور، شاید کسی ابتدا فکر نمی‌کرد جشنواره تئاتر هم کاملا در رصد رسانه‌های بیگانه است اما با انتشار گسترده تصاویر افتتاحیه به یکباره همه دوربین‌ها به سمت این جشنواره مهم هنری کشور چرخید. از آن روز به بعد اما وضع تغییر کرد و سالن‌های نمایش مملو از...

خبرگزاری مهر

کتاب «لبخند مصطفی» نوشته مریم دوست‌محمدیان با موضوع زندگی‌نامه شهید مدافع حرم مصطفی نبی‌لو توسط انتشارات کتاب جمکران منتشر و راهی بازار نشر شد.

خبرگزاری مهر

هیئت اعزامی مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم، در ادامه سفرهای کیفیت امروز وارد استان یزد می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیت الله سعیدی به نقش پررنگ بانوان در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تأکید کرد و گفت: فریاد مردم را در آوردن هنر نیست بلکه آرام کردن التهابات و هیجانات هنر است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: آیت الله سعیدی با تاکید بر لزوم برخورد جدی و عبرت آموز با اشرار حوزه عفاف و حجاب گفت: اشرار شامل افراد فریب خورده و هیجان زده نمی شود بلکه اشرار افرادی هستند که خودشان عالما در صحنه نمی‌آیند بلکه موتورها را روشن می کنند و کنار می روند و یک عده افراد فریب خورده را جلو می‌اندازند.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و مدیریت توسعه شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: درجه‌های جدید 22 شهرداری کشور از سوی وزیر کشور به استانداران ابلاغ شد.

خبرگزاری تسنیم

سیدمجید امامی گفت: درست است که در خیلی از حوزه‌های صنایع فرهنگی مشکلاتی داریم اما حوزه لباس فراگیرتر است، چرا که همه مردم ایران با مسئله پوشاک درگیر‌اند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس قوه قضائیه با استقبال از اِعمال ارفاقات قانونی به زندانیان گفت: تاکید مؤکد می‌کنم که این اِعمال ارفاقات شامل زندانیان مخل امنیت و آرامش شهروندان نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی استان از شناسایی زوج کلاهبردار میلیاردی که با شیوه و شگرد تاجر و صادرکننده عسل و ادویه جات اقدام به کلاهبرداری می‌کردند در استان خبر داد.