پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه گسترش

قیمت خرید هرکیلو شیرخام از دامدار به 15 هزارتومان رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در فاصله 24 ساعت از سوی آمریکا ایمیل‌هایی برای یکی دو بازیکن تیم ملی والیبال مبنی بر ریجکت شدن درخواست ویزای آن‌ها ارسال شد که وضعیت روحی روانی تیم ملی را در شب مسابقه آمریکا برهم ریخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دادستان یاسوج از صدور دستور بازداشت راننده تریلر تصادف مرگبار یاسوج _ شیراز خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: در هفته‌ای که گذشت، همسو با کاهش بهای طلا در بازارهای جهانی و نوسان کاهشی نرخ ارز در داخل، قیمت سکه و طلا نیز در بازار داخلی با کاهش همراه شده و همچنان روندی نزولی خود را ادامه داده است؛ سکه جایگاه خود را در کانال 28 میلیون تومان حفظ کرده و هر گرم طلای 18 عیار نسبت به ابتدای هفته 33 هزار تومان ارزان شده که رقم قابل توجهی است.

وب‌گاه الف

همزمان با فرارسیدن دومین سالگرد واژگونی اتوبوس خبرنگاران محیط زیست و فوت مهشاد کریمی - خبرنگار ایسنا - و ریحانه یاسینی - خبرنگار ایرنا - وکیل این پرونده گفت: تاکنون هیچگونه قرار منع تعقیبی برای مسوولان استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه صادر و ابلاغ نشده است و در صورت صدور و ابلاغ این قرار در بازه زمانی قانونی به این موضوع اعتراض می‌کنیم.

وب‌گاه فرارو

وینگر چپ‌پای سپاهان به حواشی نقل و انتقالاتی پیرامون خود واکنش نشان داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک سوال؛ چرا جریان غربگرا به اظهارات زلنسکی اعتراض نکرد؟! چرا این طیف اظهارات ضدایرانی رئیس جمهور اوکراین را محکوم نکرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اثر تصادف دلخراش تنگ کناره محور یاسوج _ شیراز تاکنون 6 نفر از هموطنان جان باختند.

وب‌گاه ورزش سه

وینگر چپ‌پای سپاهان به حواشی نقل و انتقالاتی پیرامون خود واکنش نشان داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

ظهور هوش مصنوعی و چت باکس‌ها، به مباحثی در تغییر کسب‌وکارها در سال‌های آینده، بروز اختلال در کسب‌وکارهای سنتی و رشد سریع مشاغل حامی هوش مصنوعی و فناوری منجر شده است.

وب‌گاه عصر ایران

عبدالله نوحی با بیان اینکه عملیات ساخت‌وساز یک ساختمان در شهر گلستان (تهران) منجر به حادثه شد اظهار داشت: ساختمان 3 طبقه قدیمی در بافت فرسوده و در جوار ملکی که در حال ساخت‌وساز و گودبرداری بود، فروریخته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بهارستان - مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: ریزش آوار در گلستان تاکنون چهار مصدوم داشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از امداد رسانی به مصدومین حادثه تصادف در پلیس راه یاسوج _ شیراز خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر نفت با اشاره به تولید روزانه 800 هزار بشکه‌ای میعانات گازی در کشور اعلام کرد: به همت دولت سیزدهم نه تنها میعاناتِ تولید شده، فروخته شده، بلکه میعانات گازی از پیش ذخیره شده هم با وجود تحریم‌ها فروخته شده و میعانات روی آب به صفر رسیده و در ماه‌های آینده خبرهای خوبی هم درباره فروش نفت خواهیم داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان هواپیمایی امارات امضای توافقنامه سازمان‌های هواپیمایی کشورش با ایران را گام مهمی در گسترش خدمات حمل و نقل هوایی بین دو کشور قلمداد کرد. (جهانبخش)