پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه عرشه آنلاین

اطلاعیه رگولاتوری در مورد قطع مسیر ورودی اینترنت از کشور ارمنستان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر منابع آبی عراق ترکیه را مقصر اصلی کم آبی کشورش خواند و گفت که بغداد برای حل مشکل کم آبی، پروژه‌های مشترک با ایران از جمله ساخت سد بر اروند رود را دنبال می‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

موسوی‌فرد گفت: امروز استکبار برای فروپاشی خانواده برنامه‌ریزی کرده است. محور خانواده زن است و سنگر و سپر زن برای جلوگیری از انحراف، حجاب و عفاف است بنابراین دشمن برنامه‌ریزی کرده است که خانواده‌ها را متزلزل کنند و یکی از بهترین راه‌هایی که در این زمینه دنبال می‌کنند، بی‌حجابی است.

وب‌گاه ورزش سه

تیم رسانه ورزش در دیداری خیرخواهانه موفق شد با دو گل تیم پیشکسوتان یزد را شکست دهد که زننده یکی از دو گل رسانه ورزش عادل فردوسی‌پور بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دست‌کم دو تن از جمهوری‌خواه تندرو قصد دارند مجلس نمایندگان آمریکا را وادار به رای‌گیری درباره استیضاح جو بایدن و اعضای دولتش کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در پی قطع مسیر اینترنت ورودی در کشور ارمنستان، اطلاعیه‌ای منتشر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امام جمعه قزوین گفت: مسئولین باید حرمت همدیگر را حفظ کنند و هرجا به اختلافی برخوردیم باید با کمک بزرگان و علمای استان و پا در میانی آنها مشکل را حل کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سعیدی، امام جمعه قم گفت: برخی‌ها می‌گویند حجاب مهم نیست و باید قلب انسان پاک باشد که در این خصوص باید عنوان کرد شکل ظاهری و تحریک آمیز در جامعه تأثیرگذار است و انسانی که در برابر حکم صریح خداوند نافرمانی می‌کند، قلبش از چه چیزی می‌خواهد پاک باشد و اگر دل پاک کافی بود چرا خداوند حجاب را الزام کرده است.

خبرگزاری تسنیم

تیم فوتبال ملوان با وجود عبور از کابوس آسانسوری شدن در فصل بیست‌ودوم، در سایه سکوت کتابخانه‌ای با تردیدهای زیادی برای فصل آتی لیگ روبه‌روست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در این مطلب تصمیم گرفتیم تا به ارائه لیست قیمت گوشی امروز 2 تیر 1402، به قیمت روز اسمارت فون های سامسونگ، شیائومی، آیفون و پوکو بپردازیم. در واقع در مطلب پیش رو و در چند بخش به بررسی قیمت گوشی‌های شیائومی، سامسونگ، اپل، پوکو و البته هواوی به عنوان محبوب‌ترین برندهای بازار موبایل ایران می‌پردازیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جدیدترین آمار ارایه شده از شاخص قیمت کالاها و خدمات مصرفی خانوارهای کشور که توسط مرکز آمار ارایه شده گویای آن است که تورم ماهیانه مسکن در خرداد 1402 در مقایسه با ماه قبل (اردیبهشت 1402) 2.6 درصد بوده است.

وب‌گاه فرارو

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، تعداد خودرو‌های دچار خسارت شده در این حادثه را 15 خودرو ذکر و یادآور شد: تعدادی از این خودرو‌ها در مسیر در حال حرکت بوده و یا اینکه کنار جاده توقف کرده بودند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ولی فقیه در استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: متأسفانه در تأمین سود از نقدینه‌ها برخی از مردم به سراغ اعمالی می‌روند که نظام اقتصادی کشور را تحت تأثیر قرار می‌دهد و آن را دچار مشکل می‌کند.

وب‌گاه الف

جدیدترین آمار ارایه شده از قیمت مسکن و اجاره بها در کشور حاکی از تغییر 2.6 درصد تورم ماهیانه است که البته با توجه کاهش نرخ‌های پیشنهادی در بازار مسکن شهر تهران انتظار می‌رود قیمت مسکن در سایر شهرها با فاصله زمانی دچار افت شود.

وب‌گاه الف

ایسنا نوشت: امام جمعه مشهد گفت: مردم در زندگی خود نیازمند ثبات معیشتی هستند. این ثبات معیشتی خیلی مهمتر از توسعه یا ثبات اقتصادی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رضا مهدوی معتقد است اگرچه برنامه «همآهنگ» توانسته موفق عمل کند اما ترکیب داوری آن‌ها درست نیست.