پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری تسنیم

مسابقات تنیس 500 امتیازی در شیراز با معرفی نفرات راه یافته به مرحله یک‌چهارم نهایی پیگیری شد.

خبرگزاری تسنیم

مراسم تشییع و خاکسپاری سینا زند دوبلور جوان کشورمان با حضور برخی هنرمندان و اهالی دوبله در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار شد.

خبرگزاری مهر

بهارستان - مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: ریزش آوار در گلستان تاکنون چهار مصدوم داشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت: برای احداث بازار میوه و تره‌بار صحنه 20 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت..

وب‌گاه عرشه آنلاین

جیمز کامرون هم تایید کرد صدای «بنگ بلندی» شنیده‌شده و این همان صدایی است که موجب شده نیروی دریایی آمریکا انفجار احتمالی زیردریایی «تایتان» را تایید کند.

خبرگزاری مهر

وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ایجاد سازوکاری مشترک برای گفتگو و همکاری با حضور همه کشورهای حوزه راهبردی خلیج فارس، بیش از هر زمان دیگری لازم و ثمربخش است.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبر ورزشی نوشت: قایدی در تیم ملی برخلاف استقلال، نه اعتماد به نفس لازم برای دریبل‌های مشهورش را دارد و نه دوندگی مناسبی از خود نشان می‌دهد.

وب‌گاه گسترش

در هفته‌ای که گذشت، همسو با کاهش بهای طلا در بازارهای جهانی و نوسان کاهشی نرخ ارز در داخل، قیمت سکه و طلا نیز در بازار داخلی با کاهش همراه شده و همچنان روندی نزولی خود را ادامه داده است؛ سکه جایگاه خود را در کانال 28 میلیون تومان حفظ کرده و هر گرم طلای 18 عیار نسبت به ابتدای هفته 33 هزار تومان ارزان شده که رقم قابل توجهی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل اتحادیه تعاونی کارخانه های لبنی گفت: بنابر جلسه ستاد تنظیم بازار مبنی بر اصلاح قیمت شیرخام، نرخ خرید هرکیلو شیراز دامدار به 15 هزارتومان رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

درخصوص اجاره بها در خرداد 1402 نیز آمار از تغییر ماهیانه 2.6 درصد، نقطه به نقطه 38.9 درصد و سالیانه 35.2 درصد حکایت دارد. اردیبهشت ماه ارقام مذکور به ترتیب 1.7 درصد، 38.3 درصد و 34.5 درصد بود.

خبرگزاری مهر

بهارستان - ریزش ساختمان دو طبقه در گلستان حادثه ساز شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: ثبات معیشتی خیلی مهمتر از توسعه یا ثبات اقتصادی است، برادران و خواهران، عزیزان من، این نکته را هم مدنظر داشته باشید. شرایط ما در مشهد از نظر آب به موقعیت بسیار وخیمی رسیده است. سد دوستی به‌عنوان منبع اصلی تأمین آب مشهد در آستانه خشک شدن است و در تیرماه که آغاز فصل گرماست، بی‌آبی زندگی همه ما را سخت خواهد کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سفارت آمریکا با ارسال ایمیل اسامی تعدادی از بازیکنانی که بیشتر آن‌ها در ترکیب آغاز مسابقه نیستند، نگرانی‌های فدراسیون والیبال و کادر فنی را بیشتر کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مربی تیم فوتبال پرسپولیس به حضور در کلاس‌های مربیگری B آسیا و اتمام این دوره واکنش نشان داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل بورس تهران توضیحاتی درمورد شرکت‌هایی که قرار است در این بازار عرضه اولیه شوند را ارائه داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: کرونا در 24 ساعت گذشته، جان یک بیمار مبتلا به کووید 19 را گرفت، همچنین 9 بیمار جدید مبتلا به کووید 19 در کشور شناسایی شد.