پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان از افزایش سهمیه سربازفناور به سالانه 10 هزار نفر از سال جاری خبر داد و گفت: این سهمیه تنها مختص نیروهای کلیدی شرکت‌های دانش بنیان است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس کمیسیون سیاست داخلی و شوراهای مجلس گفت: وضعیت رشد اقتصادی و روند کاهشی تورم این اطمینان خاطر را ایجاد می‌کند که با اقدامات انجام شده از سوی دولت، در سال‌های پیش‌رو شرایط اقتصادی خوبی را تجربه کنیم.

خبرگزاری ایرنا

شهرری - ایرنا - امامان جمعه شهرستان های استان تهران در خطبه های نماز جمعه این هفته با تبریک هفته قوه قضائییه بر پیشگیری از وقوع جرم و اجرای عدالت توسط این قوه تاکید کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پلیس پدر ستاره برزیلی پاری سن ژرمن را به دلیل زمین خواری دستگیر کرد.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: تعداد مسمومان مشروبات الکلی دست‌ساز در حاجی آباد هرمزگان به 20 نفر افزایش یافت که از این تعداد 2 نفر در آی سی یو هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: هر کشتی که بخواهد از تنگه هرمز عبور کند باید با زبان فارسی خود را معرفی کند.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - سخنگوی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان گفت: وقوع سه فقره حادثه رانندگی و غرق شدگی در اصفهان در 24 ساعت گذشته موجب مصدوم شدن 17 نفر شد.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی جدید مس رفسنجان در صفحه اینستاگرام خود متنی احساسی را منتشر کرد و به موضوع پیوستنش به تیم نارنجی‌پوش لیگ پرداخت.

وب‌گاه الف

سخنگوی وزارت برق عراق با بیان اینکه کشورش هیچ خط واردات گاز جز از طرف ایران ندارد، گفت که تهران آمادگی خود را برای افزایش صادرات گاز به عراق اعلام کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت روز ارز‌های دیجیتال در بازار 2 تیر 1402 را در جدول زیر ببینید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هیئت بانوان ایرانی در پنجاه و سومین نشست شورای حقوق بشر تاکید کرد که تحریم‌ها و اقدامات قهری و غیرقانونی یکجانبه مخل رشد و شکوفایی زنان در عرصه‌های مختلف است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، شاهین فتحی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران اظهار کرد: ساعت 5:27 دقیقه بامداد امروز گزارشی مبنی بر برخورد یک دستگاه اتوبوس بین شهری با نیوجرسی که با 35 مسافر از مبدا یزد به تهران در حال حرکت بوده به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال‌احمر استان تهران اعلام شد، که بلافاصله چهار تیم عملیاتی هلال احمر استان تهران از شهرستان ری به محل حادثه در محور...

خبرگزاری مهر

اصفهان - رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: امروز 9 شهر استان دمای 40 درجه سلسیوس را تجربه می‌کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: خطیب موقت نماز جمعه تهران تاکید کرد: قطعا برنامه هفت ساله توسعه بدون کار و تلاش پی در پی و بدون تولید مبتنی بر علم و بدون تعریف دقیق راهبردها و اجرای درست به نتیجه نخواهد رسید.

خبرگزاری تسنیم

در حالی که بر اساس مصوبه دولت مجوز ترخیص لوازم یدکی و لوازم خانگی مستعمل وارداتی از افغانستان صادر شده، بایستی در خصوص امکان واردات بدون "ثبت آماری" این کالاها" شفاف سازی شود.