پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزارت ورزش و جوانان در اطلاعیه‌ای به همایش اتومبیلرانی کلاسیک و درگیری در فدراسیون وشوو واکنش نشان داد.

وب‌گاه عصر ایران

از این روز به عنوان «یوم التوپ» هم یاد می‌کنند که آشکار است به لحاظ دستوری درست نیست اما نه محمد علی شاه و نه مشروطه خواهان به دستور زبان نمی‌اندیشیدند به دستوری می اندیشیدند که آرمان مشروطه را می‌خواست بر باد دهد

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: دژکام امام جمعه شیراز با بیان اینکه نباید خدمت شایسته و سازنده نادیده گرفته شود، گفت: در دولت کارهای بزرگی انجام می‌شود اما خدمت دولت دیده نمی‌شود؛ باید برای انجام این خدمات قدرانی شود تا مسئولان حس کنند خدمت آنها دیده شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مهدی باقری عضو کمیسیون حقوقی مجلس می‌گوید: اگر بخواهیم عفاف و حجاب ترویج پیدا کند، برخورد با عوامل فساد یک موضوع است در حالی که تشویق فعالان این حوزه، موضوع دیگر و حتی حمایت از این‌ها یک موضوع دیگر است. حتی بحث آمرین به معروف و نهی از منکر یک موضوع بسیار جدی است که خیلی ضعیف وجود دارد و باید از این افراد حمایت شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس انجمن ماهیگیری ورزشی ایران بر نقش پررنگ روسای کمیته‌های استانها در پیشرفت این رشته مهیج تاکید کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ریکاردو ساپینتو با انتشار یک استوری از خود، از اتاق کار جدیدش در قبرس رونمایی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دو عنوان کتاب «خاطرات وکیل» و «کیمیای وکالت» نوشته محمدهادی جعفرپور وکیل دادگستری رونمایی شد.

خبرگزاری مهر

رئیس جهاد دانشگاهی در دیدار با استاندار اردبیل گفت: جهاددانشگاهی در زمینه علوم انسانی کارهای قابل قبولی دارد و امروز توانسته قدم های مناسبی در این زمینه بردارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: مربی تیم فوتبال پرسپولیس به حضور در کلاس‌های مربیگری B آسیا و اتمام این دوره واکنش نشان داد.

وب‌گاه فرارو

رئیس اورژانس 115 استان کهکیلویه و بویراحمد از فوت 4 نفر و مصدومیت 20 تن در پی برخورد تریلر با 14 خودرو در یاسوج خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سیر یک محصول راهبردی و با کیفیت جهانی در همدان محسوب می شود که سیرکاران و کشاورزان امیدوار هستند که ثبت جهانی آن به حل مشکلات فعلی آنها از کشت و برداشت استاندارد، صادرات، بسته بندی و توسعه این محصول، اشتغالزایی و توسعه کشاورزی در این منطقه کمک کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آمریکا با ثبت 15 فوتی و بیش از 3000 ابتلای جدید، بیشترین تعداد فوتی‌ها و مبتلایان کرونا را در 24 ساعت گذشته گزارش کرده است.

خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - امام جمعه موقت ارومیه گفت: ملت عزیز و قدرتمند ایران در حال حاضر به یکی از قطب‌های قدرت نظام بین‌الملل تبدیل شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: آنتونی بلینکن، وزیر خارجه با آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل درباره اظهارات اخیر روسیه مبنی بر عدم تجدید ابتکارعمل غلات دریای سیاه که ضرب الاجل آن 17 ژوئن است، به صورت تلفنی گفت‌وگو کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزارت ورزش و جوانان تاریخ جدید مجمع انتخاباتی فدراسیون بیلیارد را اعلام کرد.

وب‌گاه عصر ایران

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران اضافه کرد: هر کشتی که بخواهد از تنگه هرمز عبور کند باید با زبان فارسی خود را معرفی کند، ملیت، محموله و مقصد را باید به ما اعلام کند که اگر این کار را انجام ندهد قطعا به سراغش می‌رویم.