پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه عرشه آنلاین

حریف آپوئل در مرحله پلی آف لیگ کنفرانس، شکست سنگین ساپینتو را به او یادآوری کرده است.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - امامان جمعه شهرهای استان بوشهر در خطبه‌های نماز این هفته بر اجرایی‌شن طرح راه‌آهن؛ جذب نیروهای بومی استان در پتروشیمی‌ها و مبارزه با فساد تاکید کردند.

وب‌گاه عصر ایران

علم الهدی: عزیزانی که سرمایه‌ای در اختیار دارند، به جای آن‌که سرمایه‌شان را در یک کالای سودآور، تخیلی و توهمی متمرکز کنند، آن را در اختیار تولید قرار دهند / در حال پیشرفت هستیم.

وب‌گاه الف

محمدی بخش گفت: فرودگاه‌های امام خمینی (ره)، شهید هاشمی نژاد مشهد مقدس و شهید بهشتی اصفهان به ترتیب پرترافیک ترین فرودگاه‌ها در عملیات پروازهای حج تمتع بودند.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اطلاع از تعداد کشته‌شدگان تصادف هولناک تریلی در محور یاسوج - شیراز در ادامه این خبر باما همراه باشید.

وب‌گاه منیبان

روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی (ع) در اطلاعیه‌ای از دستگیری فرد هتاک به مقدسات و پرچم کشور در استان البرز خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارشناس پژوهشکده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی گفت: اسید تانیک و تئوبرومین موجود در چای سبز باعث خنک کردن و تسکین آفتاب سوختگی می‌شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نباید رتبه‌بندی معلمین به چنین اتفاق بزرگی تبدیل می‌شد و سازمان برنامه به اندازه وزارت آموزش و پرورش مقصر بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امام جمعه موقت ارومیه با بیان اینکه امروزه با توفیقات علمی ایران، دنیا مجبور است قدرت و جایگاه علمی ایران را قبول کند، گفت: امروزه دیپلماسی علمی، مهمترین نوع دیپلماسی است و ما با دیپلماسی علمی، جایگاه کشور را در دنیا بالاتر می‌بریم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز از دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس عیادت کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اتحادیه جهانی کشتی در روز المپیک از صحنه های ویژه المپیک توکیو در این رشته رونمایی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده ولی فقیه در گیلان خطاب به مهره‌های سوخته دشمن گفت: آن دسته از زنان و مردان فارسی زبان که با رسانه‌های بیگانه همکاری می‌کنند و در رادیو و تلویزیون‌های دشمن علیه مردم ایران حرف می‌زنند نیز بدانند که چنین بلایی به سر آنان خواهد آمد و به زباله‌دان تاریخ خواهند پیوست.

وب‌گاه فرارو

مربی تیم فوتبال پرسپولیس به حضور در کلاس‌های مربیگری B آسیا و اتمام این دوره واکنش نشان داد

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - رئیس مرکز فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: اهدای عضو یک بیمار 28 ساله مرگ مغزی در این استان جان سه بیمار نیازمند عضو را نجات داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد خاطرنشان کرد: متأسفانه در تأمین سود از نقدینه‌ها برخی از مردم به سراغ اعمالی می‌روند که نظام اقتصادی کشور را تحت تأثیر قرار می‌دهد و آن را دچار مشکل می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 4 زن و یک مرد که با همکاری یکدیکر در اماکن شلوغ شهرتهران با درگیری صوری مرتکب 100 فقره جیب بری شده بودند خبر داد.