پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اولین خروجی تیم فوتبال تراکتور در فصل نقل و انتقالات تابستانی مشخص شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری 5 تن از عاملان ناامنی که پس از تخریب خودرو با استفاده از سلاح قدرت نمایی و نظم عمومی را برهم می‌زدند، خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سیده سمیه اصغری گفت: شدت گرما زدگی می‌تواند از خفیف تا شدید باشد، اما باید توجه داشت که گرما زدگی را باید جدی گرفت چرا که عدم مداخله در زمان مناسب می‌تواند به مغز و ارگان‌های حیاتی آسیب بزند و حتی باعث مرگ شود؛ فردی که دچار این عارضه می شود علائمی شایعی همچون گیجی، حالت تهوع، بی حالی، رنگ پریدگی، سردرد، تشنگی، تعریق وگرفتگی عضلانی و تپش قلب شدید دارد.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - تعدادی بسته لبخند مادری با حضور معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در بشاگرد به مادران باردار و شیرده روستای گِرَهوِن در بخش گافر و پارامون این شهرستان هدیه شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر عامل شرکت مهندسی و توسعه گاز گفت: خراسان جنوبی در انتهای خطوط گاز است که با افزایش مصرف در فصل سرد شاهد افت فشار گاز در این منطقه بودیم که با راه اندازی این خط گازی دیگر در این خط کمبود گاز نداریم.

وب‌گاه ورزش سه

مربی تیم فوتبال آلومینیوم گزینه جدی باشگاه پیکان برای هدایت این تیم است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه پرشمارگان "لو فیگارو" با اشاره به گزارش رسانه‌هایی آمریکایی اعلام کرد که امریکا انفجار زیردریایی گردشگری "تایتان" (Titan) که منجر به کشته شدن همه 5 سرنشین آن شده است را از همان ابتدای ماموریت این زیردریایی در روز یکشنبه شناسایی کرده بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در بخشی از بیانیه خانه سینما آمده است: افزایش فشار روانی به هنرمندان و تاکید بر صدور مجوز‌های متعدد و سانسور‌های بیشتر آثار نمایش خانگی و سینمایی، تنها بحران‌های حوزه‌ی فرهنگ را پر رنگ‌تر می‌کند و باعث خواهد شد شبکه‌های تلویزیونی خارج از ایران تقویت شوند، مهاجرت سینماگران و تولید فیلم‌های خارج از قاعده افزایش یابد.

خبرگزاری تسنیم

نائب رئیس کمیسیون شوراهای مجلس گفت: در صورت تامین شدن تمامی نقطه نظرات هیئت عالی نظارت مجمع درباره طرح اصلاح قانون انتخابات، پیش‌بینی ما این است که در نشست خبری فردای سخنگوی شورای نگهبان، تایید تناسبی شدن انتخابات در تهران رسما اعلام شود.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: راه‌آهن طرحی 14 ساله در این استان است و امروز تعیین تکلیف آن بعنوان یکی از مهمترین مطالبه‌های مردم به شمار می‌رود.

خبرگزاری میزان

در راستای صیانت از حقوق عامه و تحقق دستور رئیس قوه قضاییه مبنی بر حضور مقامات قضایی در مساجد و ملاقات بی واسطه با مردم، همزمان با دومین روز از هفته بزرگداشت قوه قضاییه، میز خدمت مسئولان قضایی در محل نماز جمعه تهران برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تولید نفت ایران از آغاز فعالیت دولت سیزدهم طی 20 ماه به بیش از 3 میلیون بشکه و تولید گاز خام به بیش از یک میلیارد مترمکعب رسیده و آنطور که اعلام شده میزان صادرات نفت نیز در این دولت دو برابر افزایش یافته است.

خبرگزاری ایرنا

گناوه - ایرنا - رئیس دادگستری دیلم استان بوشهر گفت: یکی از اقدام‌های مثبت دادگستری این شهرستان که پارسال به همت مردم مومن و خیران با برپایی جشن گلریزان انجام شد، آزادی 10 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد و محکومان مالی بوده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جعفر یارزلو، سخنگوی سازمان هواپیمایی درخصوص نحوه برخورد با متخلفین هواپیمایی گفت: در نشست روز دوشنبه چارچوب‌ها مشخص شد و سازمان تعزیرات با متخلفین نرخی برخورد می‌شود و سازمان تعزیرات حکومتی استانی با متخلفین برخورد می‌کند و دیگر نیازی نیست که تخلفات به تهران ارائه شود و استان‌ها مستقل عمل خواهند کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نوجوان ایرانی به مدال طلای مسابقات وزنه‌برداری اوپن ازبکستان رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اگر هنوز راهی برای لاغر شدن پیدا نکرده‌اید به شما پیشنهاد می‌کنیم از یک روش ساده برای آب شدن شکم در خواب استفاده کنید