پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه گسترش

رئیس سازمان هواپیمایی امارات امضای توافقنامه با ایران را گام مهمی در گسترش خدمات حمل و نقل هوایی بین دو کشور قلمداد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ترکیه با آگاهی کامل از پیامد سدسازی ها روی ارس برای ایران، نوعی تروریسم آبی را در پیش گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حجت‌الاسلام والمسلمین «سید محمدحسن ابوترابی‌فرد» در خطبه‌های نمازجمعه این هفته تهران با اشاره به ارائه برنامه هفتم توسعه از سوی دولت، اظهار داشت: سند برنامه هفتم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور از مهمترین اسناد بالادستی و ابزارهای نظام تدبیر به‌منظور اداره خردورزانه امور و اجتناب از رفتارهای ناهماهنگ و سلیقه‌ای و فاقد مبناست.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: ترویج ازدواج آسان را از روستاها و دهه شصتی‌ها آغاز کرده‌ایم و چهار تسهیلات ویژه به زوج‌های دهه شصتی در سال جاری ارائه می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سیده سمیه اصغری اظهار کرد: گرما زدگی یک بیماری مرتبط با گرما است که می‌تواند در شرایطی که فرد در معرض درجه حرارت بالا قرار گیرد رخ دهد؛ در واقع در این شرایط توانایی بدن برای مقابله با گرما و تنظیم حرارت بدن دچار اختلال و دمای درون بدن افزایش می‌یابد و فرد دچار گرمازدگی می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

انجمن منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران تئاتر، فراخوان بیست و دومین مسابقه مطبوعاتی سالانه خود را تمدید کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از امداد رسانی به مصدومین حادثه تصادف در پلیس راه یاسوج _ شیراز خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هر کشتی که بخواهد از تنگه هرمز عبور کند باید با زبان فارسی، ملیت، نوع محموله و مقصد خود را به ما اعلام کند و اگر این کار را انجام ندهد به طور قطع به سراغش می‌رویم.

وب‌گاه ورزش سه

دروازه بان فصل گذشته استقلال خوزستان با توجه به اینکه سهمیه لیگ برتری محسوب نمی‌شود، با پیشنهادهای بیشتری مواجه شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سید علی آقازاده، با اشاره به روند مذاکرات جمهوری اسلامی با آمریکا، کشورهای اروپایی و آژانس انرژی اتمی، اظهار کرد: اولویت ایران در مذاکرات رفع تحریم‌ها بوده و لذا در دولت سیزدهم با حساسیت ویژه‌ای دنبال می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: علیرضا بیرانوند گلر شماره یک پرسپولیس و تیم ملی به زودی فک خود را جراحی می‌کند و به شروع فصل جدید لیگ برتر هم خواهد رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

توسعه صنعت فضایی ایران حاصل سال‌ها تلاش دانشمندان و نخبگان کشور است که روند رشد و توسعه آن در برهه‌ای از تاریخ سیاسی کشور کند شده بود اما مدتی است خبرهای خوبی از این حوزه به گوش می‌رسد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

توییتر تا 25 اوت فرصت دارد تا قانون خدمات دیجیتال اتحادیه اروپا که سخت گیرانه ترین مقررات در نظارت بر محتوای آنلاین شناخته می شود را به اجرا بگذارد. برتون پس از دیدار با لیندا یاکارینو، مدیر عامل توییتر که به تازگی منصوب شده است و در کنار او ایستاده بود، گفت: از 26 اوت، این پرنده به تنهایی پرواز خواهد کرد.