پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه عرشه آنلاین

جمعیت ایران 70 سال دیگر به 42 میلیون نفر می رسد. جمعیت ایران 1410 چگونه ترسیم می شود.7 سال دیگر نرخ رشد جمعیت ایران صفر می شود. جمعیت ایران 70 سال دیگر به 42 میلیون نفر می رسد. جمعیت ایران 1410 چگونه ترسیم می شود.7 سال دیگر نرخ رشد جمعیت ایران صفر می شود. در حال حاضر به گفته کارشناسان، نرخ رشد جمعیت ایران حدود هفت دهم درصد است. گزارش تحولات جمعیتی شورای عالی انقلاب فرهنگی پیش بینی های...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - باشگاه پیکان در حالی پیشنهاد هدایت تیم فوتبالش را به حمید مطهری داده که وی هنوز وارد مذاکرات جدی نشده است.

خبرگزاری میزان

امام جمعه موقت تهران گفت: اقدامات انجام شده در سال گذشته توسط مسئولین قضایی بویژه ریاست قوه قضاییه حکایت از مدیریت کارآمد و بینش عمیق و آینده‌نگری و آینده‌سازی دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: والدین می‌توانند با مراجعه به پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir ضمن احراز محل سکونت خود، لیست دانش‌آموزان را کنترل کنند و چنانچه نام فرزند آن‌ها در لیست نبود، به مدرسه محل تحصیل دانش‌آموز اطلاع دهند. برای ثبت نام «میان پایه» یعنی همه پایه‌ها به جز مقطع اول ابتدایی، هفتم و دهم متوسطه، در...

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: تقدیری رئیس بنیاد ملی نوجوانان سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه باید تمام قالب‌ها و برنامه‌ها حول یک نظام تربیتی تدوین شود، خاطرنشان کرد: امروز دشمن با استفاده از نظام خود ساختارهایی از جمله مهدکودک‌ها را طراحی کرده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جواد نکونام سرمربی جدید تیم استقلال تصمیم دارد از یک مدیر برنامه برای پیوستن 2 بازیکن پرسپولیسی به استقلال استفاده کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

شرکت ایسکرا اتوالکتریک ایران از شرکت های زیر مجموعه کروز با هدف معرفی جدیدترین محصولات خود در نمایشگاه قطعات اصفهان حضور یافت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون کل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران گفت: خط لوله انتقال گاز از دیزباد به تربت حیدریه در استان خراسان رضوی موجب پایداری جریان انتقال گاز در شمال شرق می‌شود.

وب‌گاه گسترش

در پی تصادف یک دستگاه تریلر در حدفاصل پلیس راه یاسوج شیراز به سمت منطقه اکبرآباد، طبق اعلام اورژانس تاکنون 20 نفر مصدو‌م و 4 نفر کشته شده‌اند.

وب‌گاه منیبان

همزمان با آغاز تابستان قیمت دلار کانال 48 هزار تومانی را ترک کرد و با رشد 1150 تومانی به پله 49 هزار تومان برگشت و تا 49 هزار و 750 تومان هم پیش رفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وقتی سراغ ارزان‌ترین واحدهای قدیمی‌ساز عظیمیه کرج می‌رویم، ارقام پیشنهادی فروشنده‌ها برای خانه‌هایی که زمان زیادی از عمربنای آن‌ها می‌گذرد یا از امکانات مهمی مثل آسانسور محروم هستند، به متری 30 تا 40 میلیون می‌رسد.

وب‌گاه گسترش

پنت‌هاوس 300 متری در عظیمیه کرج 300 میلیارد فروخته می‌شود؛ متری یک میلیارد. همین الان در رنج متری 120 تا 140 میلیون، آپارتمان‌های فول‌امکانات زیادی را در نیاوران و فرمانیه و بقیه محله‌های گرانقیمت تهران برای فروش گذاشتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک مطالعه جدید نشان می‌دهد اگر در به خواب رفتن یا بیدار شدن مشکل دارید، صبح‌ها خیلی زود از خواب بیدار می‌شوید یا علائم دیگری از بی‌خوابی دارید، ممکن است در معرض خطر بیشتری برای سکته مغزی باشید. این مطالعه خاطرنشان کرد این خطر معمولاً در افراد مسن بیشتر است.