پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به اهمیت سفر رئیس جمهور به آمریکای لاتین و تحلیل اندیکشده معروف آمریکایی درباره تلاش ایران و روسیه و چین برای جلوگیری از نفوذ آمریکا در عرصه بین الملل گفت: این روزها در کشورهای اروپایی شاهد عقلانیت نسبی غربی‌ها در رویارویی با جمهوری اسلامی ایران هستیم.

خبرگزاری تسنیم

خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به اهمیت برنامه هفتم توسعه گفت: برناه هفتم سند مهم تبیین کننده نقشه راه قوای سه گانه و دستگاه‌های اجرایی و دستیابی به رشد اقتصادی پایدار از طریق ایجاد هماهنگی میان ارکان مختلف نظام است.

خبرگزاری مهر

یک دستگاه تریلر به دلیل نقص فنی در سیستم ترمزها از کنترل راننده خارج شد و با 12 خودرو پارک شده در مقابل پلیس‌راه یاسوج برخورد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: خیال مردم راحت باشد که قیمت خودرو به سیر نزولی خود ادامه خواهد داد و به قیمت واقعی خود خواهد رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

والدین می توانند با مراجعه به پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir ضمن احراز محل سکونت خود، لیست دانش‌آموزان را کنترل کنند و چنانچه نام فرزند آنها در لیست نبود، به مدرسه محل تحصیل دانش‌آموز اطلاع دهند.

خبرگزاری مهر

ثبت نام مدارس برای سال تحصیلی 1403_1402 آغاز شد و والدین می‌توانند با مراجعه به پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir نسبت به احراز محل سکونت خود اقدام کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: تعداد فوتی‌های مسمومیت الکلی در کرج به 17 نفر رسید و تعداد متهمان بازداشتی نیز به 9 نفر رسید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فیلم‌های سینمایی «مصلحت» و فیلم the covenant (پیمان) در جدیدترین قسمت از برنامه تلویزیونی «نقد سینما» تحلیل می‌شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

لیونل مسی به ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن توصیه کرده که این تیم را ترک کند!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مهدی باقری عضو کمیسیون حقوقی مجلس می‌گوید: اگر بخواهیم عفاف و حجاب ترویج پیدا کند، برخورد با عوامل فساد یک موضوع است در حالی که تشویق فعالان این حوزه، موضوع دیگر و حتی حمایت از این‌ها یک موضوع دیگر است. حتی بحث آمرین به معروف و نهی از منکر یک موضوع بسیار جدی است که خیلی ضعیف وجود دارد و باید از این افراد حمایت شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از محصولات کشاورزی مهم در همدان پس از سال‌ها پیگیری و اعلام رسمی دفتر بین‌المللی سازمان جهانی مالکیت معنوی و فکری WIPO در ژنو سوئیس در تاریخ 18 خردادماه 1402 با شماره آگهی به شماره AO-1273 به ثبت جهانی رسید.

خبرگزاری مهر

مراسم افتتاحیه مسابقات قرآن کریم و نهج‌البلاغه در جمعیت هلال احمر برگزار شد. در این مسابقات بیش از 8 هزار شرکت کننده در 12 رشته به رقابت با یکدیگر پرداختند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نفوذ انقلاب اسلامی هر روز بیشتر و دست دشمنان هر روز بسته‌تر می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ملی‌پوش اسبق کشورمان معتقد است در صورت برگزاری اردوها و بازی‌های تدارکاتی خوب، تیم ملی می‌تواند در جام ملت‌ها قهرمان شود.