پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری تسنیم

رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: مناطق 22 گانه شهرداری می‌توانند در صورت بی‌توجهی مالکین به ایمن‌سازی گودهای پرخطر، نسبت به پر کردن آن اقدام کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا اظهار داشت: در حال حاضر شاهد تردد روان در محور چالوس حدفاصل شهرستانک تا مرزن آباد هستیم.

خبرگزاری مهر

در دومین روز از هفته قوه قضاییه میز خدمت مسئولان قضایی در محل برگزار نماز جمعه تهران و سراسر کشور برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اداره کل اعتبارات بانک مرکزی، درخواست سند ملکی توسط بانک‌ها برای ارائه تسهیلات ازدواج را تخلف آشکار خواند از مردم خواست تخلفات بانک‌ها در این زمینه را به بانک مرکزی گزارش دهند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به نظر می رسد گفتگوی دو روزه در دوحه میان انریکه مورا دیپلمات اتحادیه اروپا و علی باقری کنی مذاکره کننده ارشد هسته ای ایران، به تحولات مثبت در بسیاری از موضوعات منجر شده و محیط فعلی برای کاهش تنش مثبت بوده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: از بیمارانی که با علائم ناشی از مسمومیت با الکل متانول به بیمارستان حاجی‌آباد و شهید محمدی بندرعباس مراجعه کرده‌اند، 11 نفر بعد از درمان و بهبود علائم ترخیص شدند.

وب‌گاه گسترش

محمود گودرزی ضمن اشاره به عرضه اولیه‌هایی که در سال جاری در بورس تهران صورت گرفت، اظهار کرد: در آینده نزدیک یک شرکت تامین سرمایه به لیست شرکت‌هایی که در بازار بورس تهران عرضه شده‌اند اضافه خواهد شد.

وب‌گاه عصر ایران

با وجودی که دولت بایدن هر گونه دست داشتن در مذاکره با ایران را تکذیب کرده است، گزارش‌های متعددی در ماه‌های اخیر مدعی شده‌اند که دیپلمات‌های آمریکایی با کمک واسطه‌هایی در عمان، در حال مذاکره غیرمستقیم با تهران هستند.

خبرگزاری مهر

رادمان گفت: در اخبار شنیدم نماینده همدان درباره لیتیوم کشف شده در همدان رقم عجیبی را عنوان کردند که شایدبه اشتباه گفته شده است. ایران صاحب20 درصد لیتیوم جهان نیست و نباید آمارغلط ارائه کرد.

خبرگزاری تسنیم

چهارمین مراسم دعای روح بخش کمیل با حضور پرشور زائران ایرانی در جوار بیت الله الحرام برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسین فاضلی هریکندی در گفت‌و گویی در حاشیه دومین نشست کارگروه ویژه پیگیری پرونده مسمومیت الکلی در کرج که در دادگستری کل استان البرز برگزار شد، اظهار کرد: در خصوص مسمومیت الکلی اخیر در کرج، بلافاصله کارگروه ویژه‌ای جهت پیگیری نحوه مسمومیت‌ها، پیگیری پرونده قضائی و برخورد با عوامل تهیه، توزیع و ترکیب الکل متانول با محلول‌های دیگر و تولید و عرضه آن...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: متأسفانه عربستان سعودی پیش‌تر تحت تأثیر صهیونیست‌ها و آمریکا بود و بعد از مدت‌ها متوجه شد این کشورها برای وحدت و اتحاد میان کشورهای اسلامی یک تهدید بزرگ هستند و نباید به آنان اعتماد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جواد نکونام در اولین گفت‌وگوی اختصاصی بعد از انتصاب به عنوان سرمربی استقلال، ناگفته‌های خود از روند قبول هدایت آ‌بی‌ها را به زبان آورده است

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فیلم «حق رای» به کارگردانی سارا گورون در سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش درمی‌آید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: دیدم جاهایی قهرمانی تیم ملی فوتبال را به سخره گرفتند و از شادی ملی‌پوشان انتقاد کردند. همین شاد شدن می‌تواند تمرین قهرمانی برای جام ملت‌های آسیا باشد.