پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دولت باید بسترهای حرکت عقلانی و هدفمند اتاق ایران را در چارچوب منافع ملی و خیر عمومی فراهم آورد و این امکان را بدهد اعضا و ذی‌نفعان با بهره‌گیری از خرد جمعی در جهت پیشرفت و توسعه این ملک و سرزمین بکوشند.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: فرزند شهید بهشتی می گوید هیچ گونه استدلالی برای حجاب اجباری در سخنان شهید بهشتی مشاهده نمی شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به رغم تحریم‌های سخت مالی، تولید روزانه نفت ایران در سال 2022 حدود 130 هزار بشکه و از ابتدای سال جاری میلادی به 350 هزار بشکه افزایش داشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت روز انواع خودروهای داخلی در بازار 2 تیر 1402 را درجداول زیر ببینید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اتحادیه اروپا 4 نهاد ایرانی را تحریم کرد

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کنفدراسیون بوکس آسیا، رقابت‌های قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا که قرار بود اواخر تیرماه آغاز شود را به تعویق انداخت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران در نماز جمعه این هفته پایتخت (2 تیر ماه) گفت: ریاست جمهوری ایران روز یکشنبه 28 خرداد ماه با الهام از سیاست‌های کلی اعلامی برنامه هفتم توسعه، لایحه توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور را به مجلس شورای اسلامی تقدیم کرد. وی افزود: سند برنامه یکی از مهمترین اسناد بالادستی و ابزار‌های نظام تدبیر...

خبرگزاری مهر

خطیب نماز جمعه تهران گفت: سفر رئیس جمهور کشورمان به آمریکای لاتین، آثار و دستاوردهای سیاسی، فرهنگی و اقتصادی تعیین‌کننده‌ای دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس‌کل دادگستری استان قزوین از برگزاری جلسه دادگاه متهمان پرونده دوج کوین (ارز دیجیتال) در شعبه 102 دادگاه‌های کیفری دوی قزوین به‌ریاست قاضی اکرمی خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قیمت آپارتمان در عظیمیه کرج به خیلی از محله‌های گرانقیمت تهران طعنه می‌زند. الان که به تابستان یعنی پیک جابجایی‌ها رسیدیم، فروشنده‌های زیادی در عظیمیه کرج بابت واحدهای لوکس و نوساز به متری 120، 130 و 140 میلیون فکر می‌کنند و برای پنت‌هاوس‌ها پای اعداد و ارقام شگفت‌انگیزی را وسط می‌کشند.

وب‌گاه عصر ایران

تعداد کل مسافران اتوبوس 35 نفر بود که از این تعداد، 18 نفر مصدوم شدند و 16 نفر از آن‌ها به بیمارستان منتقل شدند. دو نفر از مصدومان واژگونی اتوبوس نیز فوت کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: در حال حاضر بازیکن شباب الاهلی هستم.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: کیفرخواست 4 متهم شهادت «شهید مهدوی‌پور» بادرخواست اجرای مجازات در ملا عام صادر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: سرمربی پرسپولیس تعداد و اعضای کادرفنی جدید پرسپولیس را مشخص کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اول قوه‌قضاییه گفت: هدف قوه قضاییه اجرای عدالت، احقاق حق و رضایت‌مندی مردم است که این اهداف با آمار پرونده‌ها محقق نمی‌شود و مردم باید طعم اجرای عدالت را بچشند.