پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: عملیات بازگرداندن حجاج بیت الله الحرام در نخستین روز با 3 پرواز به مقصد تهران، ساری و یزد و در مجموع با 375 پرواز انجام می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبر ورزشی نوشت: علیرضا بیرانوند گلر شماره یک پرسپولیس و تیم ملی به زودی فک خود را جراحی می‌کند و به شروع فصل جدید لیگ برتر هم خواهد رسید.

وب‌گاه گسترش

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از افزاش تعداد مسمومین با الکل متانول، به 19 نفر خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: یکی از محصولات کشاورزی مهم در همدان پس از سال‌ها پیگیری و اعلام رسمی دفتر بین‌المللی سازمان جهانی مالکیت معنوی و فکری WIPO در ژنو سوئیس در تاریخ 18 خردادماه 1402 با شماره آگهی به شماره AO-1273 به ثبت جهانی رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس قوه قضاییه: همه ما در حوزه صیانت و حفاظت از انقلاب اسلامی و ارزش‌های دینی و ملی و خنثی کردن نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان، مسئولیت و تکلیف داریم.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل بحران استانداری تهران با اشاره به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر نفوذ گرد و غبار در استان هشدار داد و گفت: از بیماران قلبی و تنفسی می خواهیم در صورت عدم ضرورت در محیط باز تردد نکنند.

خبرگزاری مهر

حبیب الهی گفت: با انجام آخرین پرواز حج از فرودگاه شهدای همدان، عملیات رفت اعزام زائران ایرانی بیت اله الحرام از فرودگاههای کشور به سرزمین وحی پایان یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جو بایدن در طول تلاش خود برای اقامت چهارساله در کاخ سفید قول داد تا محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی را به مجازاتِ قتل و تکه تکه کردن یک مخالف (خاشقچی)، مطرود سازد. او در پاییز گذشته نیز طی هشداری به شاهزاده سعودی، او را از «عواقب» سرپیچی کردن از تمایلات نفتی آمریکا بر حذر داشته است.

خبرگزاری مهر

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راهها از آخرین وضعیت ترافیکی محورهای شمالی، همچنان جاده چالوس حدفاصل میدان امیرکبیر تا شهرستانک مسدود است و تردد جایگزین برای مسافران از آزادراه تهران - شمال ممکن است

وب‌گاه دنیای اقتصاد

- فرمانده انتظامی شهرستان حاجی‌آباد - صبح امروز جمعه (دوم تیرماه) در تشریح این خبر گفت: با توجه به اعلام مسمومیت تعدادی از شهروندان حاجی‌آباد بدلیل مصرف مشروبات الکلی و مراجعه آنان به بیمارستان فاطمه الزهرا (س) این شهرستان بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در روز پایانی مسابقات دراگون‌بوت کاپ جهانی چین تیم آوش خلیج فارس صاحب یک طلا و یک نقره دیگر شد و جمع مدال‌های ایران در این رقابت به پنج مدال رسید.

خبرگزاری مهر

رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: تعداد فوتی‌های مسمومیت الکلی در کرج به 17 نفر رسید و تعداد متهمان بازداشتی نیز به 9 نقر رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از افزایش تعداد مسمومان با الکل متانول، از 11نفر (تا ظهر پنجشنبه) به 19 نفر، خبر داد.

خبرگزاری مهر

کرج - رئیس کل دادگستری البرز با بیان اینکه تعداد فوتی‌های مسمومیت الکلی در کرج به 17 نفر رسید، گفت: تعداد متهمان بازداشتی به 9 نفر یافت.

وب‌گاه ورزش سه

مدیران باشگاه سپاهان با عیادت از بازیکن سابق خود، جویای احوال او پس از عمل جراحی شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از افزاش تعداد مسمومین با الکل متانول، به 19 نفر خبر داد.