پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یمن حریف تیم فوتبال نوجوانان کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا شد.

وب‌گاه عصر ایران

قانونگذار بر اساس ماده 536 قانون مجازات اسلامی، برای جعل اسناد تا 2 سال، ماده 555 قانون مجازات اسلامی برای غصب عنوان تا 2 سال و با توجه به قانون تشدید مجازات ارتشاء، اختلاس و کلاهبرداری تا 10 سال مجازات حبس درنظر گرفته است.

وب‌گاه ورزش سه

آرمین افشین فر جدید ترین لژیونر ایرانی در لیگ ترکیه خواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عکس ابوالفضل پورعرب، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون روی تخت بیمارستان به تازگی وایرال شده.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس گفت: کلاهبرداری در این شهر که با ادعای اعمال نفوذ برای افراد شغل‌های دولتی خیالی پیدا می‌کرد، با دستور قضایی دستگیر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: رویکرد ما در بازار سرمایه ایجاد زمینه برای حضور فعال بخش خصوصی در بورس و تامین مالی مورد نیاز آن‌ها برای رسیدن به اهداف اقتصادی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبر انقلاب در پیامی به نشست مشترک سازمان اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات تاکید کردند: مسئله‌ی اطلاعات یکی از مسائل مهم کشور است و یکی از ضعف‌های ما در ارتباط با دستگاه‌های اطلاعاتی، عدم تفاهم بین این مجموعه‌هاست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رهبر انقلاب در پیامی به نشست مشترک سازمان اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات، تاکید کردند: امروز اگرچه در راس این دو دستگاه تفاهم به طور جدی وجود دارد، اما مجاهدت واقعی این است که این همکاری و تفاهم را در همه‌ی سطوح پیاده کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرمربی تیم ملی ایران با انتشار پستی از بازیکنان تیم خود تشکر کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اول قوه قضائیه گفت: اکنون دستگاه قضائی با 80 دستگاه اجرایی و نهاد حاکمیتی ارتباط مجازی برخط دارد و در سال گذشته 167 میلیون مبادله الکترونیک انجام شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نشست مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه در راستای اجرایی نمودن منویات رهبر معظم انقلاب و هم‌افزایی و هم‌گرایی بین دو نهاد انقلابی در مقابله با توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی، 25 خرداد ماه 1402 با قرائت پیام حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، در مشهد مقدس برگزار شد. متن پیام رهبر انقلاب به شرح زیر است: «مسئله‌ی اطلاعات یکی از مسائل مهم کشور است و یکی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده انتظامی گناباد خراسان رضوی از مرگ یک زن میانسال که اقدام به حمل و جابجایی مواد مخدر می‌کرد بر اثر بازشدن این مواد در معده‌اش خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دانلود ویدیوهای ریلز (Reels) اینستاگرام میسر شد تا کاربر بتواند آن‌ها را در خارج از اپلیکیشن اینستاگرام به اشتراک بگذارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک زن میانسال که اقدام به حمل و جابجایی مواد مخدر می‌کرد بر اثر بازشدن این مواد در معده‌اش جان خود را از دست داد.

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه شهرداری ارومیه در تلاش برای حضور در لیگ برتر مردان سال 1402 است.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تحت هیچ شرایطی اراده دولت بر حذف یارانه دهک‌های مشمول یارانه نیست.