پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه عرشه آنلاین

هفته‌نامه بریتانیایی اکونومیست اسامی جدید شهرهای جهان را برای زندگی بهتر منتشر کرد که پایتخت ایران پایین‌ترین رتبه را در این فهرست دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

هم‌اکنون (اول تیرماه) میانگین کیفیت هوای پایتخت در شرایط «خیلی ناسالم» قرار دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

اهالی فوتبال به یاد دارند به خواست مصطفی آجورلو مدیر اسبق استقلال مراسم معارفه ریکاردو ساپینتو در یکی از مجلل‌ترین هتل‌های تهران برگزار شد اما این بار حجت کریمی مراسم معارفه نکونام را به یکی از خیابان‌های شلوغ و پرتردد تهران منتقل کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از دانشجویان دختر عکسی از قانون عجیب خوابگاه دخترانه دانشگاه علوم پزشکی مشهد منتشر کرد.

خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - یک‌هزار و 202 واحد مسکونی شامل واحدهای مسکن مهر و نهضت ملی مسکن عصر پنجشنبه در مراسمی با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در استان آذربایجان غربی افتتاح شد.

خبرگزاری تسنیم

مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال آلومینیوم اراک به جمع شاگردان سیدمهدی رحمتی اضافه شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مربی بدنساز اسپانیایی مد نظر جواد نکونام برای حضور در استقلال به زودی راهی تهران خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس دستگاه قضا در نشست مشترک شورای عالی قوه قضاییه و هیئت دولت گفت: در قوه قضاییه، مشکلات دولت را می‌فهمیم و درک می‌کنیم؛ باور ما آن است که دولت، هر آنچه توانسته به دستگاه قضایی کمک کرده است؛ اعتقاد داریم که قوای مجریه و قضاییه باید کمک‌کار یکدیگر باشند.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمدرضا آزادی با عقد قراردادی به نساجی ملحق شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دو سال از واژگونی اتوبوس خبرنگاران محیط‌زیست در ارومیه که منجر به فوت "مهشاد کریمی" خبرنگار ایسنا و "ریحانه یاسینی" خبرنگار ایرنا و زخمی شدن چند نفر از خبرنگاران شد، می‌گذرد، در این مدت پرونده آن به کجا رسیده؟ همچنان در دالان‌های دادگاه‌ها و دادسراها دست به دست می‌شود.

وب‌گاه ورزش سه

محمدرضا آزادی با عقد قراردادی به نساجی ملحق شد.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - تولیت حرم احمدبن موسی (ع) گفت: حاکمیت مشروع سیاسی مورد قبول اسلام حاکمیتی است که بر مبنای دین خدا به سامان برسد و دلایل متعددی قرآنی برای این امر وجود دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سفارت پکن در واشنگتن به سخنان جو بایدن علیه رئیس‌جمهور چین واکنش نشان داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شما هم جزو کسانی هستید که می‌خواهند با روش‌هایی مانند شام نخوردن یا ورزش کردن بیش از حد و سنگین لاغر شوند؟ از اینکه نتیجه نمی‌گیرید تعجب می‌کنید؟