پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه 55 آنلاین

هوای تهران در وضعیت خیلی ناسالم قرار گرفت در ادامه جزییات این خبر را بخوانید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سفارت پکن در واشنگتن گفت: اگر جو بایدن از نظرات خود درباره رئیس‌جمهور چین عقب‌نشینی نکند، آمریکا باید متحمل عواقب آن باشد.

خبرگزاری میزان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با اشاره به پیش بینی سازمان هواشناسی نسبت به نفوذ گرد و غبار در استان هشدار داد.

خبرگزاری مهر

شهریار - فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری کلاهبرداران و جاعلان ملکی در فردوسیه شهریار خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نوجوانان ایران امروز پنجشنبه در سومین و آخرین بازی مرحله گروهی خود از مرحله گروهی جام ملت‌های زیر 17 سال آسیا، به مصاف کره جنوبی رفت و به برتری 2 بر صفر دست یافت. نیما اندرز در دقیقه 18 و ماهان صادقی در دقیقه 19 موفق به گلزنی در این مسابقه شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل فرابورس ایران به رشد خوب بازار سرمایه طی سال‌های گذشته از حیث حضورسرمایه‌گذاران و تعداد کدهای فعال اشاره کرد و گفت: در این بازار فرصت خوبی برای تامین مالی شرکت‌های دانش‌بنیان و شرکت‌های کوچک و متوسط فراهم شده‌است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

از فردا تا دوشنبه در نوار شرقی به ویژه منطقه زابل، باد بسیار شدید رخ می دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس دانشگاه علوم پزشکی مجازی گفت: در حوزه هوش مصنوعی از حیث تولید مقالات وضعیت مناسبی داریم، در دنیا رتبه 15 و در منطقه رتبه یک را داریم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل بورس تهران گفت: با حمایت سازمان بورس، به زودی بازاری تحت عنوان «بازار سرمایه‌گذاران حرفه‌ای» فعال می‌شود که در این بازار، بورس تهران پذیرای پروژه‌های بزرگ و متوسط با استانداردهای حرفه‌ای حسابداری خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

از فردا تا دوشنبه در نوار شرقی به ویژه منطقه زابل، باد بسیار شدید رخ می دهد.

وب‌گاه عصر ایران

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در چهارمین مقصد سفرش به حاشیه خلیج فارس در امارات حضور دارد، پس از دیدار با مقام‌های ارشد این کشور گفت «همکاری‌های جمهوری اسلامی ایران با کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس وارد یک فصل نوینی شده است».

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم سفیر گفتمان با دعوت از 3 تیم لیگ برتری قرار است از فردا دیداری چهارجانبه را برگزار کند. تیم سفیر گفتمان که خود را آماده حضور در لیگ برتر فوتسال کشور می‌کند، در این تورنمنت چهارجانبه با گیتی پسند اصفهان، کراپ الوند و سن ایچ ساوه مسابقه خواهد داد. این مسابقات به میزبانی باشگاه سفیر گفتمان در شهر ری برگزار می‌شود. انتهای پیام /

وب‌گاه عرشه آنلاین

شبکه سی‌ان‌ان به نقل از وزیر خارجه آمریکا از نشانه‌های مثبت در مذاکرات با ایران خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی صالحی، دادستان عمومی و انقلاب تهران همراه معاونان خود، امروز از کانون اصلاح و تربیت تهران بازدید کرد. در این بازدید، حجت الاسلام فیروزجایی معاون دادستان تهران جعفری سرپرست مجتمع شهید فهمیده، جوادی سرپرست ناحیه 29 ویژه رسیدگی به جرایم نوجوانان، حسین زاده سرپرست دادسرای 24 مواد مخدر و قضات اجرای احکام و ناظر زندان‌ها حضور داشتند. دادستان تهران...

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: خط لوله سراسری یازدهم از عسلویه در دستور کار قرار دارد و براساس برنامه‌ریزی‌ها این طرح تا بیرجند و سرخس اجرا می‌شود که اجرای آن توان ما را برای صادرات گاز افزایش می‌دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هیدراته ماندن می تواند به شما کمک کند زندگی طولانی تر و سالم تری داشته باشید. اما نوشیدن چندین لیوان آب در طول روز برای همه مناسب نیست.