پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه مشرق نیوز

رهبر انقلاب در پیامی به نشست مشترک سازمان اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات تاکید کردند: مجاهدت واقعی این است که همکاری و تفاهم را در همه سطوح پیاده کنید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هواپیمای جایگزین پرواز امروز صبح، امشب به فرودگاه کرمان نخواهد آمد و مسافران فردا ساعت 13 مورخ دوم تیرماه با پروازی دیگر به مقصد فرودگاه نجف اشرف اعزام خواهند شد.

وب‌گاه عصر ایران

پلیس از کشف 985 گرم مواد مخدر که به صورت معده‌ای توسط این زن حمل می شد خبر داد و افزود: متاسفانه برخی افراد اقدام به حمل و جابجایی مواد مخدر به صورت بلعی و معده‌ای می کنند که برای آنان خطر مرگ بدنبال دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پس از فرود اضطراری هواپیما، مسافران از هواپیما پیاده شده و به سالن پایانه بین المللی فرودگاه کرمان منتقل شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دو سال از واژگونی اتوبوس خبرنگاران محیط‌زیست در ارومیه که منجر به فوت "مهشاد کریمی" خبرنگار ایسنا و "ریحانه یاسینی" خبرنگار ایرنا و زخمی شدن چند نفر از خبرنگاران شد، می‌گذرد، در این مدت پرونده آن به کجا رسیده؟ همچنان در دالان‌های دادگاه‌ها و دادسراها دست به دست می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در تفاهم‌نامه‌ای با وزارت راه و شهرسازی، مقرر شده است 400 هزار واحد مسکونی در طی 4 سال دولت سیزدهم برای کارگران احداث شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رهبر انقلاب اسلامی برای نشست مشترک سازمان اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات، پیامی صادر کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر کار گفت: در تفاهم‌نامه‌ای با وزارت راه و شهرسازی، مقرر شده است 400 هزار واحد مسکونی در طی 4 سال دولت سیزدهم برای کارگران احداث شود.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در رابطه علم، ایمان و شناخت هستی چهار موضوع تلازم، گفتگو، استقلال و تعارض مطرح است و ما به گونه ای اساسی نیازمند این هستیم که به تلازم علم و ایمان برسیم.

خبرگزاری مهر

رهبر انقلاب در پیامی به نشست مشترک سازمان اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات تاکید کردند: مجاهدت واقعی این است که همکاری و تفاهم را در همه سطوح پیاده کنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

براساس اعلام سازمان میادین میوه تره بار در نرخنامه جدید قیمت انواع برنج داخلی و خارجی کاهش یافته است.

وب‌گاه عصر ایران

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان داشت: بخشی از هماهنگی در پی تفاهم نامه‌ای که بین معاونت تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان ملی زمین و مسکن و معاون راه و شهرسازی منعقد شده است مقرر شد 400 هزار واحد مسکونی در طی 4 سال برای کارگران احداث شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار حداقل مدت زمان اکران برای واجد شرایط شدن آثار در شاخه بهترین فیلم را افزایش داد.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - خانواده شهید والامقام حسن دوستکی ضمن میزبانی از معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده نسبت به نحوه واگذاری زمین به مردم انتقاد داشته و پیشنهاد کردند که در راستای خانه‌دار شدن مردم و هموار شدن زمینه ازدواج جوانان، نسبت به جزئیات مربوط به فرم (ج) اصلاحاتی انجام شود تا همه مردم بتوانند برای ساخت خانه‌های ویلایی در طرح ملی مسکن ثبت‌نام کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران هم‌اکنون (اول تیرماه) میانگین کیفیت هوای پایتخت در شرایط «خیلی ناسالم» قرار دارد.

خبرگزاری دانشجو

یک استاد حوزه و دانشگاه گفت: ما نباید حرکت‌های جهادی را صرفاً منوط به یک حیطه افراد خاصی بدانیم بلکه باید نگاهمان را بازتر کرده و از ظرفیت‌های تمام اقشار استفاده کنیم.