پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - جمعیت قرقاول به عنوان نماد حیات وحش استان اردبیل در سالهای اخیر مطلوب و رو به افزایش بوده است با این حال تداوم این روند مستلزم جلب حساسیت و همراهی بیش از پیش مردم در حفظ و صیانت از این گونه ارزشمند است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پس از رسمی شدن انتخاب جواد نکونام به‌عنوان سرمربی استقلال، او درصدد تغییرات اساسی در ترکیب استقلال است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سال‌هاست انتظار چنین روزی را می کشد و امروز که به آرزوی دیرینه خود رسیده، گریه‌ها و خنده هایش با هم عجین شده است، اما خنده هایی که به شوق دیدار یار است بر اشک غم دوری از خانه و کاشانه و عزیزانش غلبه می کند.

وب‌گاه عصر ایران

7 سال ساده از جواد خیابانی نشان می‌دهد که برگزاری جام جهانی در ایران بیشتر یک رویای کودکانه است تا یک واقعیت آشکار.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کف قیمت گوشی‌های هوشمند سامسونگ به حدود 3.5 میلیون رسیده است و گلکسی S23 اولترا دست‌کم 50 میلیون فروخته می‌شود

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - ظرفیت معماری تاریخی استان کرمان آنقدر بالاست که برخی مصادیق آن شهرت جهانی دارند اما متاسفانه بسیاری از این بناها همچون خانه ارجمند کرمان به عنوان یکی از شاهکارهای معماری به آرامی در حال تخریب هستند و توجهی نیز به حفاظت از آنها نمی‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یافته‌های تازه پژوهشگران نشان می‌دهد که روشن کردن شعله‌های اجاق گاز موجب انتشار یک ماده شیمیایی مرتبط با افزایش خطر ابتلا به سرطان خون و سایر سرطان های سلول‌های خونی در فضای خانه می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صیغه پولی واقعیتی تلخ که این روزها در ایران بغرنج شده است.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست اورژانس استان تهران از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در جاده تهران - قم خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

از دید ساکنان سیاره زمین که به فضا خیره می‌شوند به نظر می‌رسد منظومه شمسی ما توسط میلیارد‌ها ستاره در کهکشان راه شیری احاطه شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:«نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را به‌صورت گذرا و در میان اخبار و گزارش‌های منتشرشده در مطبوعات مرور کنیم:

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفته گذشته اخبار فراوانی از جنس آموزش و فناوری در دانشگاه‌ها منتشر شد که برای دانشجویان حائز اهمیت بود. برای مرور برخی از این اخبار با ما همراه باشید. طرح پژوهانه از سال 1403 باید اجرایی شود / اجرا نشدن آن تخلف برای رئیس دانشگاه محسوب می‌شود وزیر علوم گفت: با توجه به تصویب و بازنگری آینن نامه پژوهانه این طرح باید از سال 1403 اجرایی خواهد شدهزینه‌های...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

به نظر می رسد گفتگوی دو روزه در دوحه میان انریکه مورا دیپلمات اتحادیه اروپا و علی باقری کنی مذاکره کننده ارشد هسته ای ایران، به تحولات مثبت در بسیاری از موضوعات منجر شده و محیط فعلی برای کاهش تنش مثبت بوده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون اجرایی کارگروه ساماندهی مد و لباس درمورد جزئیات رویداد ملی دیدار توضیحاتی داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

پرسپولیس و سپاهان رقابت در لیگ برتر را از بازار نقل و انتقالات لیگ برتر شروع کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رژیم صهیونیستی از سال 1967، منطقه جولان که جز اراضی سوریه است را به اشغال خود درآورده و با وجود تأکید چندباره سازمان ملل متحد بر تعلق این اراضی به سوریه و غیرقانونی‌بودن اقدامات رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی، این رژیم حاضر نیست به حاکمیت سوریه بر این منطقه اذعان کند.